Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
View deal
Omdömet skrevs 5 juni 2019

Rumstips: cottage 7 can hear EVERY sounds the neighbours in cottage 6 make... not great!
Datum för vistelsen: juni 2019
Omdömet skrevs 24 juli 2018

Rumstips: be sure to order a good room
Datum för vistelsen: juli 2018
Omdömet skrevs 9 juli 2018

Rumstips: The apartment with terrace has the best view! Bedroom is on the upper floor so you need to take the stairs.
Datum för vistelsen: juli 2018
Omdömet skrevs 8 oktober 2017