Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Dåligt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

64 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 49 hjälpsamhetsröster
“Varmt”
Omdömet skrevs december 3 2017 för en vistelse i november 2017

Stor lägenhet med balkong. Sängarna var mycket dåliga, ingen A/C, en lokal TV kanal, beachen går inte att bada i då det är för höga vågor.

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Nej.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja

Resenärer berättar hänfört om de här hotellen i Sal Rei

Visa priser
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
från
/ natt
Skicka förfrågan
Så här bokar du boendet
Skicka en förfrågan till ägaren med knappen för förfrågningar ovan
Ägaren skickar ett prisförslag till dig. Vi uppmuntrar ägare att svara inom 24 timmar.
Du kan skicka ytterligare meddelanden och betala för prisförslaget via inkorgen för uthyrningar på TripAdvisor.
Betalningar som görs via TripAdvisors inkorg för uthyrning omfattas av betalningsskyddet
Det här boendet har betalningsskydd
Betala aldrig för din semesterbostad med pengaöverföring.
Läs mer om att betala säkert.
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera