Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Omdömet skrevs 6 januari 2019

Krångligt kort system, dåligt utbud i restaurangen, tråkiga rum,lyhört. Fint poolområde vacker utsikt och lugn. Liten strand med mycket vågor så du fick inte bada så ofta. Det fanns aktiviter på hotellet typ boule.

Datum för vistelsen: december 2018
Tack kattistina
Omdömet skrevs 28 december 2018 från mobil enhet

Marine club håller inte lovad standard. Vi har nu varit här en vecka. Städningen är mycket dålig.Hotellet har ett eget internt betalsystem med ett kort, som du måste fylla på och hålla reda på saldot själv. Det är mycket krångligt sätt att betala med. Det finns ingen italiensk restaurang, som utlovas. Endast en bufferestaurang med trist mat. Samt en poolbar med begränsat utbud.Slutligen är allt inriktat mot italienska gäster trots att de är i klar minoritet. Trädgården är välskött och vacker. Mycket snålt med artiklar till dusch och badrum. Ta med allt om ni ska hit. Hotellet betraktar sig självt som fyrstjärnigt. Jag skulle nog snarare säga 2-2,5 stjärnor.

Datum för vistelsen: december 2018
Tack Bengt R
Omdömet skrevs 9 februari 2018 från mobil enhet

Wifi ingår inte, lösa toalettsitsar som inte passar till stolen, plaststolar som torkat sönder av solen ( och när man säger till får man en annan trasig). Rummen var stora och underligt planerade. Om man ville se på tv så måste man antingen ha supersyn eller vrida fåtöljen. Problemet var att det bara fanns en fåtölj så då fick den andra sitta på en pinnstol. Tur att vi inte ville se på tv.
De skriver att receptionen behärskar flera språk men engelska kunde de inte.
På stranden var det Sällskapsresan på italienska. Töntiga, dåliga utförda danser och obegripligt löjliga lekar av överdrivet hurtig personal.
Vi ville hyra bil en dag och köra runt ön. Receptionisten fixade en bil två dagar senare. Den skulle levereras till hotellet 7.30 och de skulle ringa till rummet när den var på plats. Jättebra tyckte vi men när dagen kom ringde ingen så vi gick till slut till receptionen och undrade vad som hänt. Jo, bilen hade varit här men åkt igen eftersom vi inte kommit ner... ”Men ni ringde ju aldrig” Efter ett mindre trevligt möte med ansvarig på plats fick vi ett ”sorry, missunderstanding, we don’t have that service here.” Vid det här laget var ju alla bilar på ön redan uthyrda. Vi kunde få tag på en kl. 17...Vi blev tvungna att halvera vår rundtur ( no stress ) och hyra en fyrhjuling istället.
Nej, det här hotellet ska inte ha några fyra stjärnor alls. 2-3 är generöst nog och det beror bara på att städpersonal, frukostpersonal och vakter var trevliga och att det aldrig var trångt på stranden eller vid poolen.

Datum för vistelsen: februari 2018
2  Tack D6666RVlouiseb
Omdömet skrevs 1 december 2014

Mycket lugnt och bekvämt hotell med fin saltvattenspool. Toppen för den som bara vill ha lugn och ro.Rummen bra med fin vy. Havsbad inte att rekommendera då det finns förrädiska undervattenströmmar (röd flagg).
Restaurangen såväl lokal som mat är mindre trevlig. Mycket enahanda meny och få alternativ. Rekommenderar att åka in till Sal Rei (dryga kilometern 3 €) för bättre matupplevelser.

Rumstips: Alla rummen ovanför poolen är bra med fin vy
Datum för vistelsen: november 2014
1  Tack BAB-Sthlm
Omdömet skrevs 26 december 2012

Har precis kommit hem därifrån med familjen. Servicen var bra, trevliga människor. Hotellstandarden helt ok, hårda sängar..som vanligt. Vi hade ett stort familjehus med tre stora sovrum och två badrum och terassen mot havet, bättre kan det inte bli. Ett mysigt ställe där man får lite lokalkänsla.

Datum för vistelsen: december 2012
1  Tack Katja F