Omdömet skrevs 5 maj 2019 från mobil enhet

Ett härligt pensionat i centrala Allinge. Trevlig atmosfär, mysigt att hänga i vardagsrumsmiljö på kvällarna. Fantastiskt trevligt värdpar, som bjöd på kaffe/the/choklad på kvällen. Bra tips restauranger och aktiviteter på ön. Väldigt mysigt ställe som vi gärna återvänder till!

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack fredriko576
Omdömet skrevs 28 januari 2017

Bara gott att saga om denna lilla pärla. Lung och trivsam miljö med hemma känsla. Ett bra läge för utflyckter, bade som vi med bil men det funkar säkert också för dem som vill cyckla. Allinge är en trvsam liten stad, och lagom med restauranger finns så man hinner med att prova några stycken om man stannar här ett par dagar. Vi kommer säkert åter.

Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack mickesoder
Omdömet skrevs 31 juli 2016

Underbart ställe centralt i Allinge, är ett pensionat med en underbar trädgård som används till grillkvällar, café. Fikade här o fick en läcker tårtbit med kaffe, just denna kväll jazzkonsert så trädgården var helt full med folk så mysigt

Tack Bibbi725
Omdömet skrevs 25 juli 2016 från mobil enhet

Ett ställe att koppla av och trivas på. Gemytligt med väldigt omtänksamma värdar. Nära till bad och trevliga restauranger- KlosterGaarden har oxå grillkvällar , vilka jag kan rekommendera .Är man sugen på att uppleva Bornholm via cykel är det oxå bra att utgå från Allinge.

Tack Olbritt
Omdömet skrevs 23 juli 2016 från mobil enhet

Ett välskött, fräscht hotell med nyrenoverade rum. En fantastisk trädgård med ett hav av blommor där man kan sitta och äta eller dricka ett glas öl eller vin. Tisdag och torsdag serveras grillmeny i trädgården. En bra frukost, lagom stor!
Mycket prisvärt hotell.

Tack L K