“Ett härligt ställe”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
11 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

14 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 hjälpsamhetsröster
“Ett härligt ställe”
Omdömet skrevs 26 juli 2017 för en vistelse i juni 2017

Lite bortom de stora vägarna hittar man den här pärlan. Lugn och fridfullt. Vi bodde i det minsta huset. Kök/allrum, sovrum och duschrum, perfekt för ett par. En liten uteplats/parkering där vi kunde njuta av kvällssolen. Bra läge för turer i flera counties.
Det enda som drog ner betyget något var duschen som nästan helt saknade tryck. Något som man försökt komma till rätta med. Väldigt trevlig värd.
En liten hälsnings gåva fanns när vi kom, några ägg, marmelad och grönsaker, så trevlig gest.
Vi rekommenderar varmt Fuchsia Lane farm

1 omdöme
Omdömet skrevs 23 september 2018 för en vistelse i september 2018

Din ålder 65+
sep 24 2018
Thanks for such a wonderful review, really appreciate it! You were a great couple to have as guests and you left the cottage in perfect condition. Thanks again and all the best for the future!
norwine16
Maplewood, New Jersey
Nivå 1 Skribent
4 omdömen
Omdömet skrevs 26 augusti 2018 för en vistelse i augusti 2018

sep 24 2018
Thanks so much for the really good review, you were very easy guests to have stay and I'm so glad it all worked out as a great base for yourself and your family.
juliemccr ...
County Armagh, Storbritannien
1 omdöme
Omdömet skrevs 14 juli 2018 för en vistelse i juli 2018

jul 15 2018
Hello Julie, so happy that you all enjoyed your stay in our Lime Kiln cottage, thank you for the positive review and I hope you all arrived home safely
Niall
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera