“Ett härligt ställe”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
8 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

12 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
“Ett härligt ställe”
Omdömet skrevs 26 juli 2017 för en vistelse i juni 2017

Lite bortom de stora vägarna hittar man den här pärlan. Lugn och fridfullt. Vi bodde i det minsta huset. Kök/allrum, sovrum och duschrum, perfekt för ett par. En liten uteplats/parkering där vi kunde njuta av kvällssolen. Bra läge för turer i flera counties.
Det enda som drog ner betyget något var duschen som nästan helt saknade tryck. Något som man försökt komma till rätta med. Väldigt trevlig värd.
En liten hälsnings gåva fanns när vi kom, några ägg, marmelad och grönsaker, så trevlig gest.
Vi rekommenderar varmt Fuchsia Lane farm

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
juliemccr ...
County Armagh, Storbritannien
Omdömet skrevs för 5 veckor sedan för en vistelse i juli 2018

jul 15 2018
Hello Julie, so happy that you all enjoyed your stay in our Lime Kiln cottage, thank you for the positive review and I hope you all arrived home safely
Niall
Vida P
Omdömet skrevs 26 mars 2018 för en vistelse i mars 2018

apr 30 2018
Thank you for your really nice review, we really appreciate it! I'm glad that you liked the sauna, we don't often get snow and I'm glad that you got to use it!
cam9921
Marseille, Frankrike
Nivå 3 Skribent
17 omdömen
3 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 10 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 19 februari 2018 för en vistelse i februari 2018

feb 20 2018
Thank you for such a positive review, hopefully we will see you again sometime!
taillonna ...
Saint Rogatien, Frankrike
Omdömet skrevs 23 augusti 2015 för en vistelse i augusti 2015

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Gillade mest: gentillesse du propriétaire
Resegrupp: Avec mes amis
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Rekommenderas för:
Kompisresa Äldre resenärer
Familjer med småbarn Personer med husdjur
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera