“Ett härligt ställe”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
16 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

15 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 47 hjälpsamhetsröster
“Ett härligt ställe”
Omdömet skrevs 26 juli 2017 för en vistelse i juni 2017
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Lite bortom de stora vägarna hittar man den här pärlan. Lugn och fridfullt. Vi bodde i det minsta huset. Kök/allrum, sovrum och duschrum, perfekt för ett par. En liten uteplats/parkering där vi kunde njuta av kvällssolen. Bra läge för turer i flera counties.
Det enda som drog ner betyget något var duschen som nästan helt saknade tryck. Något som man försökt komma till rätta med. Väldigt trevlig värd.
En liten hälsnings gåva fanns när vi kom, några ägg, marmelad och grönsaker, så trevlig gest.
Vi rekommenderar varmt Fuchsia Lane farm

Datum för vistelsen: juni 2017
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
gme106 M

common_n_hotel_reviews_1bd8 15 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 4 augusti 2019 för en vistelse i juli 2019

Datum för vistelsen: juli 2019
Din ålder 65+
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
aug 8 2019
Hello Andy, thank you for choosing our cottage at Fuchsia Lane Farm for your vacation, it was great to have you both here. I am so glad that you liked what we offer here. Thanks for the great review. Niall
vivsunset
Omdömet skrevs 29 juli 2019 för en vistelse i juli 2019
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Datum för vistelsen: juli 2019
aug 8 2019
Hello Viv, you and your family were great guests to have to stay with us. I am so glad you enjoyed your stay. Thanks for the great review
maryandjo ...
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 1 juni 2019 för en vistelse i maj 2019

Datum för vistelsen: maj 2019
jun 7 2019
Thank you Mary for your lovely review and more importantly, thank you for choosing Fuchsia Lane Farm for your break! It was great to have you all stay, including Spot your doggie. Best wishes, Niall
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera