Agoda.com
Cassia Cottage(Duong Dong)
  • Fri parkering
Langchia Hostel(Duong Dong)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 45 US$/natt.

Daisy Resort(Duong Dong)
Omdömet skrevs 15 januari 2018

Vi bodde här i tre dagar och är väldigt nöjda med personalen och deras service. De är väldigt hjälpsamma och mycket trevliga. Rekommenderas starkt. Det ligger en bit upp i området men det kompenseras av en välskött pool och de mycket fina rummen. Frukosten är bra.

• Bodde här: januari 2018, reste med vänner
Tack tomasedlund
Omdömet skrevs 23 december 2017 från mobil enhet

Vi stannade här i 5 nätter. Bodde nere i ”trädgården”. Bra standard och mycket trevlig personal som alltid ler och gör sitt bästa för att behaga dig.

Frukosten var okey men fått bättre.

För priset är det verkligen bra standard.

Poolen var kall men svalkande.

Man kan hyra moped från hotellet för 150.000 dong per dag.

Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack Stoffelito
Omdömet skrevs 25 februari 2017 från mobil enhet

Trevlig mindre anläggning av god standard, välskött och grönskande trädgårdsdel runt bungalowerna. Anläggningen ligger 3 minuters promenad uppför en dåligt iordning gata från huvudgatan som löper utmed kusten. Anläggningen har en kombinerad bar/restaurang där det serveras frukost, lunch och smårätter under resterande del av dagen. Ung och överlag rätt oerfaren personal som är vänlig men har svårt att gå in i servicerollen. Som alltid i Vietnam förvånande dåligt med engelska språket. Just vid vår vistelse lyfts anläggningen upp rejält av en manager - GiGi från Filippinerna - som gör allt överallt för att ta hand om gästerna på bästa sätt.

Bodde här: februari 2017, reste med familjen
1  Tack Stefan H
Omdömet skrevs 30 december 2016 från mobil enhet

Vi tillbringade 6 nätter på Bauhinia Resort och trivdes ganska bra. Hotellet har bra rum och fina bungalows vid poolen samt serviceinriktad och trevlig personal.
Dock tyckte jag att hotellet saknade det där lilla extra för att det skulle bli ett toppbetyg.

Bodde här: december 2016, reste med familjen
1  Tack Mats_Ekelund
Omdömet skrevs 16 april 2016 från mobil enhet

Mycket trevlig personal, bra pool trevliga bungalower. Stället ligger en kort bit från "stora" vägen så det hörs ingen trafik, husen är inbäddade i frodig grönska och allt är väldigt fridfullt en kort bit från stranden. Hit återvänder jag gärna!

Bodde här: april 2016
2  Tack Jan L