“Mysigt ställe med god mat och dryck”
Omdöme om Kim's Seafood

Kim's Seafood
Rankad som nr 24 av 124 Restauranger i Duong Dong
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Vi åt mycket goda nudlar och pannkakor med choklad. Deras cocoskaffe samt passionsfruktssmoothie är helt underbara. Personalen är trevlig och hjälpsam och ägaren är duktig på engelska om man jämför med de vietnameser vi träffat under resans gång. Soft ställe-värt ett besök.

Tack Johannah M

Omdömet skrevs 20 februari 2018 från mobil enhet

Om du inte är stressad, snobbig eller måste äta på finporslin med dyra viner. Då är detta stället för dig.
Maten är enkel och god, läget är bredvid huvudvägen med livlig trafik. Servicen tar tid.
Beställ något att dricka, vänta in maten i lugn och ro.
Smakar gott och är billigt. Två vuxna äter sig mätta med dryck för under 200 000 VND.
Blivit vårt stamställe här.

Tack Tobb E
Omdömet skrevs 6 januari 2018 från mobil enhet

Hade jag läst omdömena här innan hade vi nog aldrig ätit på den här resturangen, men jag är glad att vi inte gjorde det då jag åt en utav de godaste köttbitarna på länge. Det enda negativa jag har att säga är att min väns mat kom in 15 min innan min mat, men det verkar tyvärr vara standard här i Vietnam.

Tack Sa567a
Omdömet skrevs 11 maj 2017 från mobil enhet

Jätte god mat och mycket trevlig personal!
Väldigt prisvärt och smakrik mat.
Rekommenderar verkligen detta ställe.

Tack Albin P
Omdömet skrevs 5 februari 2017 från mobil enhet

Katastrof!!!!Vi var 9 st som skulle äta, efter 2 timmar var 3 utan mat då gick vi. Helt ok mangosallad om nån vill äta relativt snabbt. Anställ 1 till som lagar mat och köp 1 stekpanna till

Tack Anette E

Resenärer som tittade på Kim's Seafood tittade också på

Duong Dong, Phu Quoc Island

Duong Dong, Phu Quoc Island

Phu Quoc Island, Kien Giang Province

Besökt Kim's Seafood? Berätta vad du tyckte!