“Fantastiskt”
Omdöme om Kim's Seafood

Kim's Seafood
Rankad som nr 24 av 116 Restauranger i Duong Dong
Omdömet skrevs 11 maj 2017 från mobil enhet

Jätte god mat och mycket trevlig personal!
Väldigt prisvärt och smakrik mat.
Rekommenderar verkligen detta ställe.

Tack Albin P

Omdömet skrevs 5 februari 2017 från mobil enhet

Katastrof!!!!Vi var 9 st som skulle äta, efter 2 timmar var 3 utan mat då gick vi. Helt ok mangosallad om nån vill äta relativt snabbt. Anställ 1 till som lagar mat och köp 1 stekpanna till

Tack Anette E
Omdömet skrevs 5 februari 2017 från mobil enhet

Väntade 2 timmar på maten för att tillslut gå därifrån. Hälften av sällskapet fick maten efter 1 timme. Som de flesta skrivit så tar maten oerhört långt tid att få. Ölen var iallafall god!

Tack hassepp
Omdömet skrevs 22 januari 2017 från mobil enhet

Beställde mangosallad, stekt kyckling med chili och stekta nudlar med biff. Gott kryddat (kycklingen ordentligt chili-het) och supergott. Känns äkta och lokalt. Blir garanterat ett återbesök. Maten med en öl och en stor flaska vatten kostade 227.000 VND, ett fynd!

Tack Catherine J
Omdömet skrevs 9 januari 2017 från mobil enhet

Här gäller det att inte ha bråttom! Vi beställde två stekt ris och fick vänta i över 45 minuter på maten. Maten smakade bra och de var stora portioner för nästan inga pengar alls.

De hade fått fyra poäng ifall de var en sådär 30 minuter snabbare med maten.

Tack Mansour A

Resenärer som tittade på Kim's Seafood tittade också på

Duong Dong, Phu Quoc Island
Duong Dong, Phu Quoc Island

Phu Quoc Island, Kien Giang Province

Besökt Kim's Seafood? Berätta vad du tyckte!