“Smakrikt och jättegott”
Omdöme om Kim's Seafood

Kim's Seafood
Rankad som nr 24 av 113 Restauranger i Duong Dong
Omdömet skrevs 22 januari 2017 från mobil enhet

Beställde mangosallad, stekt kyckling med chili och stekta nudlar med biff. Gott kryddat (kycklingen ordentligt chili-het) och supergott. Känns äkta och lokalt. Blir garanterat ett återbesök. Maten med en öl och en stor flaska vatten kostade 227.000 VND, ett fynd!

Tack Catherine J

Omdömet skrevs 9 januari 2017 från mobil enhet

Här gäller det att inte ha bråttom! Vi beställde två stekt ris och fick vänta i över 45 minuter på maten. Maten smakade bra och de var stora portioner för nästan inga pengar alls.

De hade fått fyra poäng ifall de var en sådär 30 minuter snabbare med maten.

Tack Mansour A
Omdömet skrevs 2 januari 2017 från mobil enhet

Hit kommer vi absolut inte igen!
Vi beställde kyckling med nudlar samt fläsk med nudlar. Den första rätten kom, och då det dröjde med den andra rätten delade vi på den så länge men upptäckte väldigt snart bitar av rå kyckling.

Efter närmare 20 minuter kom de och frågade vad vi hade beställt mer. Med andra ord hade de tappat bort vår andra order. Ovanpå de bad de oss vänta i ytterligare 20 minuter.

Då ändrade vi vår order till en macka med diverse. Inte ens det lyckades de leverera.

Halva restaurangen var irriterad över försenad mat, felaktiga rätter och annat.

Fullständigt kaos och rått kött utesluter denna restaurang för all framtid!

Tack Andreas H
Omdömet skrevs 30 december 2016 från mobil enhet

Vi var beredda på att få vänta på maten efter att ha läst tidigare reviews. Efter ca 50 min kom den grillade fisken men var till största delen helt rå. Innan vi upptäckte det beställde vi ris eftersom de missade det i beställningen. Riset fick vi strax efter de lagt på fisken på grillen igen. Fisken fick vi vänta ytterligare 30 minuter på. Riset var hårt och både det och fisken smakade ingenting så vi åt ändå inte så mycket... När vi fick in notan var den på mindre än vår mat och dryck, ingen aning om det var som kompensation eller om de räknat fel eftersom de inte sa något så vi betalade och gick bara.

Tack Josefine W
Omdömet skrevs 12 december 2015

En liten oansenlig restaurang som man lätt missar, väl värt ett stopp. Bra service och underbart god mat. Grillade räkor och vårrullar kan varmt rekommenderas.

Tack Stig-Arne Stick... A

Resenärer som tittade på Kim's Seafood tittade också på

Phu Quoc Island, Kien Giang Province

Besökt Kim's Seafood? Berätta vad du tyckte!