“Bästa restaurang ”

Thu Phuong Restaurant
Rankad som nr 5 av 139 Restauranger i Duong Dong
Kök: Grill
Omdömet skrevs 24 februari 2017 från mobil enhet

Denna restaurang slår de flesta på ön i smakupplevelse. Trevlig personal som gör allt för att gästen ska trivas. Vi var här fem gånger under vår vistelse. Toppen

Tack Kickimalmgren

Omdömet skrevs 18 februari 2017 från mobil enhet

Väldigt enkel restaurang belägen i en sidogata. Hade den legat vid huvudgatan med lika god mat och med samma låga priser så hade de fått bygga ut. Vi var 6 personer som delade på 2 förrätter, åt varsin huvudrätt av olika slag (bbq snapper, makrill, kyckling, biffsallad, biff) samt vars 2 drycker. Maten kom ut snabbt och vi betalade 1 miljon för kalaset. God mat, billigt, enkelt & mysigt så vi är inget annat än supernöjda. Gå hit!

Tack Fredrik P
Omdömet skrevs 18 februari 2017 från mobil enhet

Bästa stället på hela Phu Quoc! Bra mat och trevlig personal som gör allt för kunderna.......................,..................,.................,..,,.,,,...............

Tack jazzka111
Omdömet skrevs 17 februari 2017 från mobil enhet

Liten mysig restaurang med supergod mat! Väl värt ett (och flera) besök!

Vi upptäckte den sent men hann med två besök under vår vistelse på ön, hade garanterat blivit fler om vi sett den tidigare. Gå hit!

Tack Camillaalmlof
Omdömet skrevs 16 februari 2017 från mobil enhet

Så himla bra mat! Bästa på hela ö-vistelsen tog nr 51, fisk. Kommer inte ihåg vad den hette. Bra service också.

Tack Sandra S

Resenärer som tittade på Thu Phuong Restaurant tittade också på

Duong Dong, Phu Quoc Island
Phu Quoc Island, Kien Giang Province

Besökt Thu Phuong Restaurant? Berätta vad du tyckte!