“Lungt & lyxigt!”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 7 sidor till!
Cassia Cottage
Rankad som nummer 3 av 49 hotell i Duong Dong
Omdömet skrevs april 7 2017

Detta hotell ligger perfekt vid long beach inga problem med att hitta solstolar fanns alltid platser.
Bra frukost men som många andra påpekat dyrt (med vietnamesiskt mått) på restaurangen om man skall äta lunch eller middag vi åt några gånger och det var jätte bra men det finns billiga ställen utefter stranden eller inne stan fråga personalen om tips på restauranger så kommer du både äta billigt samt gott!
Ta en taxi till nattmarknaden det var riktigt billigt att åka taxi man gav nästan mer i dricks än vad själva resan kostade :-)
Rummet var kanonfint med bra luftkonditionering sköna sängar fin utsikt från rummet!
På em så kommer dom och bjuder på en gratis drink det var uppskattat men dom flesta drinkarna var inte så goda då dem blandade in lite kryddor mm men det var ett trevligt inslag.
Vi var på hotellets massage flera gånger och man svävade därifrån varje gång man varit där.
Samt vi åkte iväg två gånger till andra sidan av ön till paradis stranden Sao Beach det var helt underbart där långgrunt samt turkosblått vatten.
En dag hyrde vi en taxi en hel dag och åkte runt ön samt en annan dag åkte vi ut på snorkeltur med båt upp på norra sidan av ön.
Vi var jätte nöjda med hotellet samt ön jag tror att detta kommer bli en bra konkurrent till Thailand man skall nog åka nu då det inte var massor av turister där kändes det som... då det säkert kommer komma flera framöver!

• Bodde här: Februari 2017, reste som ett par
1  Tack Nisse867

Omdömet skrevs mars 26 2017

Hade två underbara veckor på detta ställe. Läget är helt perfekt efter Long Beach.
Ingen stress med solstolar på morgonen, det fanns gott om de.
Hela området kändes så fridfullt! Personalen var verkligen fantastisk, ständigt med ett leende på läpparna och så hjälpsamma!
Frukosten var riktigt bra och vi åt de flesta middagarna på hotellet. Inte det billigast men riktigt fräsch mat! Återvänder gärna!!

• Bodde här: Mars 2017, reste som ett par
Tack Pernilla H
Omdömet skrevs mars 10 2017

Vi var här i tolv dygn och det var mycket avkopplande. Hotellet och dess omgivningar är jättefina. Fin strandbit med bekväma solsängar som det alltid fanns gott om. Jättefina poolområden och det var bra service. Frukosten var bra men det var dyrt att äta i restaurangen och kvalitet när vi var där och åt var inte prisvärd.

• Bodde här: Februari 2017, reste som ett par
Tack Cilla1313
Omdömet skrevs februari 17 2017 från mobil enhet

Vi var där 11 dagar och allt var mycket bra.
Skulle gärna bo där igen
Trevlig personal, bra rum, mycket god mat på restaurangen.
Frukosten var super.
Anläggningen lagom stor ingen trängsel på stranden.

Bodde här: Februari 2017, reste som ett par
3  Tack Barbro E
Omdömet skrevs december 27 2016

Bättre än såhär kan man inte bo på Long Beach!
Super hotel, trevlig personal och utmärkt service.
Tyst(!) och effektiv luftkonditionering.
Att ägaren själv går runt och håller gästerna nöjda höjer kvaliteten ytterligare.
Julmiddag på stranden lämnade inte mycket att önska.
Billigt......nä då finns det säkert andra alternativ men bra....ja utmärkt är nog ordet.

• Bodde här: December 2016, reste med familjen
3  Tack Soneswed
Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Duong Dong
23 km bort
Chen Sea Resort & Spa Phu Quoc
Nr 5 av 113 i Phu Quoc Island
1 040 omdömen
Visa priser

Besökt Cassia Cottage? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Cassia Cottage

Adress: Cassia Cottage Road | Ba Keo Beach, Duong Dong, Phu Quoc Island 10000, Vietnam (Tidigare Cassia Cottage - The Spice House)
Telefonnummer:
Region: Vietnam > Kien Giang Province > Phu Quoc Island > Duong Dong
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Affärscenter med tillgång till internet Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Restaurang Rumservice Spa Sviter Swimmingpool Flygplatstransport
Typ av hotell:
Nr 2 av Lyxhotell i Duong Dong
Nr 3 av Spahotell i Duong Dong
Nr 3 av Strandhotell i Duong Dong
Prisklass: 804 kr - 4 580 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Cassia Cottage 4*
Antal rum: 58
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Agoda, Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA och Expedia så att du tryggt kan boka med Cassia Cottage. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Cassia Cottage - The Spice House Hotel Phu Quoc Island
Cassia Cottage Phu Quoc Island
Cassia Cottage Hotel

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?