Omdömet skrevs 18 januari 2020 från mobil enhet

Anja Beach Resort & spa är ett lugnt och mycket trivsamt hotell som mer än väl levde upp till våra förväntningar! Hela hotellområdet är så prydligt och välskött. Baren/restaurangen i anslutning till poolen och strandområdet är väldigt trevlig och har ett stort utbud av maträtter, alltid vällagat och gott, till helt konkurrenskraftiga priser i jämförelse med restaurangerna längs huvudgatan.
Strandområde med solstolar med parasoll på sandstranden, gräsmattan och vid poolen och fria strandhanddukar.
Rymliga rum med stor, bekväm säng och fräscht badrum med både dusch och badkar. Lite mer förvaringsutrymme för kläder i form en byrå eller garderobshyllor dock hade varit önskvärt. Mycket välstädat med byte av sängkläder varje dag.
Genomgående mycket trevlig och serviceinriktad personal.
Söker du en lugn och familjär hotellmiljö med bungalows och låga byggnader - med ett flertal restauranger på promenadavstånd och Doung Dongs utbud av barer och restauranger bara 5 minuters taxiresa bort - vill vi verkligen rekommendera detta hotell!

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack lenae669
Omdömet skrevs 5 april 2019 från mobil enhet

Otroligt trevligt mindre hotell några kilometer från stan. Mycket serviceinriktad och trevlig personal. Rummet var charmigt och fint. Städningen oklanderlig.
Vi åt några luncher och enstaka middag på hotellet och det var helt okej men inte exceptionellt. Priser på mat och dryck skilde sig inte så mycket från restaurangalternativ uppe på gatan.
Vi övernattade först på hotellet en natt för att sedan åka runt på fastlandet i knappt en vecka. Vi fick under den tiden låta större delen av vårt bagage vara kvar på hotellet utan någon extra kostnad. Därefter bodde vi på hotellet en vecka. Nära till flygplatsen vilket inte på något sätt störde oss.
Taxi till stan kostade ca 70000 dong vilket motsvarar ca 30 SEK.
Vill gärna tipsa om en kul restaurang i stan som serverar fantastiskt god grillad fisk/skaldjur, Cat Bien 1. Inga menyer och när vi var där ingen engelsktalande personal. Vi fick dock hjälp att beställa framme vid disken.

Datum för vistelsen: april 2019
1  Tack MariTS69
Omdömet skrevs 17 mars 2019

Två mycket fina bungalows för oss föräldrar och två vuxna barn. Underbar personal och fantastiskt läge vid stranden. Mycket bra frukost med säkert tio olika frukter. Rent och god mat.
Ly kom till rummet med soppa då en av oss var sjuk, även med ingefärste. Hon var mycket hjälpsam under hela vår vistelse. Vi glömmer inte solnedgångarna med en drink på stranden. Ett hotell att återvända till.

Datum för vistelsen: januari 2019
Tack jvb44
Omdömet skrevs 13 februari 2019 från mobil enhet

Ett boende med bästa läge vid fina stranden Long Beach .Har allt du kan önska dig ,först och främst omhändertagande och vänlig personal .Härlig frukost med extra allt .Bra boende i rymliga rum som varje kväll förgylls med ett doftljus som tänds av personalen .Sprider en doft av lemongrass i hela rummet .
Maten är jättebra och mycket prisvänlig .Stället är perfekt för barnfamiljer ,med stor fin pool och en lugn långgrund strand utan stenar . Vi kommer gärna tillbaka och sätter platsen på top 5

Datum för vistelsen: februari 2019
Tack Carwin57
Omdömet skrevs 6 februari 2019

Vi spenderade 2 veckor här i januari 2019
En liten oas mellan hotellkomplex, vi bodde i ett rum med terass, nära till pool och hav
Trevlig och hjälpsam personal ( vår lilla favorit miss Ly, alltid med ett leende på läpparna)
Skulle mycket väl kunna tänka mig att återvända
Peter

Datum för vistelsen: januari 2019
Tack Peter12121
Joo N, Người quản lý på Anja Beach Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 24 mars 2019

Dear Peter12121,

Xin Chao! from beautiful sunny Phu Quoc Island, thank you very much for your wonderful review.

We are so excited to hear that you have thoroughly enjoyed your stay with us and hopefully we were also able to create some memorable moments throughout your stay.

Once again, thank you very much for giving us the opportunity to host you whilst in Phu Quoc and we hope you will make us your home again whenever you are back here.

Sincerely,
Anja Beach Resort & Spa