“Inte så bra ställe”

Bun Cha Ha Noi - Phu Quoc
Rankad som nr 7 av 202 Restauranger i Duong Dong
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Var här och beställde mat, det tog över 45 min att få in maten, de var dåliga på BBQ kyckling och biff, segt svårt att skära igenom, det blev en gång aldrig mer!

Datum för besöket: januari 2020
Tack babbsan48

Omdömet skrevs 12 januari 2020

Enkelt och mycket gott. Riktigt billigt. Var ute efter det genuina, och blev inte besviken. Personalen var alla glada och flitiga. Mycket rent och snyggt med öppet kök så man ser hur de tillagar. Inga problem att välja mat då det endast finns två rätter att välja på. Mycket fräscha råvaror. Har varit där två gånger men kommer nog gå dit igen trots att de bara har två rätter.

Datum för besöket: januari 2020
Tack 613helenn
Omdömet skrevs 28 februari 2019 från mobil enhet

Var sugen på att testa och blev inte besviken. Enkel inhemsk mat med väldigt god smak. Finns bara ett alt. på menyn så valet är enkelt. Lunch m dricka för 2 pers för 140,000:- vnd. Måste testas

Tack 653mikaels
Omdömet skrevs 26 februari 2019 från mobil enhet

Här varierar omdömena kraftigt. Instämmer i att dom pratar ingen engelska och du behöver inte fundera över vad du ska äta. Enkelt, billigt och helt ok mat.
Överorden som finns på TripAdvisor har jag svårt att instämma i. Men besök det gärna

Tack robertstenbom
Omdömet skrevs 23 februari 2019 från mobil enhet

Mycket bra mat, bara att sätta sig och bli serverad utan att behöva bry sig om att välja vad man ska äta. Fantastiska smaker för 160 000 dong ink två öl som bara var att hämta i kylen. Genuint!

Tack andreash859

Resenärer som tittade på Bun Cha Ha Noi - Phu Quoc tittade också på

Duong Dong, Phu Quoc Island
Phu Quoc Island, Kien Giang Province

Besökt Bun Cha Ha Noi - Phu Quoc? Berätta vad du tyckte!