“Bra vietnamesisk mat”

May misa Restaurant Phu Quoc
Rankad som nr 13 av 95 Restauranger i Duong Dong
Omdömet skrevs februari 19 2017 från mobil enhet

Vill man äta bra vietnamesisk mat och ändå få en flaska vin (som kyls i liten plasthink) så måste man besöka denna lilla mysiga restaurang som ligger undanskymt men värd att leta upp.

Tack Karolina B

Omdömet skrevs februari 3 2017 från mobil enhet

Hade blivit tipsad om denna restaurang och ville såklart inte missa den. De skulle även ha fri hämtning så vi bad receptionen ringa och boka bord. Inget svar trots många försök. Jag provade senare och fick svar att de inte kunde hämta men om vi tog en taxi dit så skulle de skjutsa hem oss. Vi kom dit och maten var mkt god men när vi skulle hem började krånglet så därav mitt låga betyg. Bättre att inget lova än att inte hålla är nog mitt råd till dem.

Tack kurremaja
Omdömet skrevs januari 17 2017 från mobil enhet

Liten, familjär och enkel restaurang med supergod och prisvärd mat. Grilltallrik med bläckfisk, scampi, fisk med mera + vitlöksbröd + en öl kostade 175 000 dong, verkligen billigt med tanke på hur gott det var. Rekommenderas varmt.

1  Tack idabrodd
Omdömet skrevs januari 9 2017

Vänlig personal. Stort utbud, förmånliga priser och god mat. Dessutom rätt snabb service. Nära hotellen i området.

Tack Svante K
Omdömet skrevs januari 6 2017

Utmärkt mat. Hade läst om denna restaurang här på Tripadvisor och ville testa. Den ligger vid Ong lang beach vilket är ca 20 minuter från orten DD med taxi (30 från mitt hotell på Long beach). Väl värt resan. Man får se en del längs vägen om man beger sig innan solnedgång. Väldigt god mat och fräscha råvaror. Bra service, trevlig personal. (De erbjuder en också myggsprej om man har glömt det.)

Tack Heelena N

Resenärer som tittade på May misa Restaurant Phu Quoc tittade också på

Duong Dong, Phu Quoc Island
Phu Quoc Island, Kien Giang Province

Besökt May misa Restaurant Phu Quoc? Berätta vad du tyckte!