“Flamberade ananasen ett måste!”

CAMI Restaurant & Bar
Rankad som nr 3 av 26 Restauranger i Duong To
Bra för: Vacker utsikt, Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Lunch, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 20 mars 2017 från mobil enhet

Bra restaurang med bra priser. Vänligt serviceinriktad personal som talar bra engelska. Det som står på menyn är det du får så vill du ha något extra säg till och dem fixar det! De har verkligen läst och tagit till sig av kommentarerna så väntetiden var inget att tala om!!
Men se till att orka efterrätten för den flamberade ananasen i rom is The die for!! Sååå God!

Tack Lisa L

Omdömet skrevs 25 februari 2017 från mobil enhet

Vi besökte restaurangen då den fått bra omdömen här på AD. Vi fick vänta väldigt länge på maten och vi var inte ensamma på restaurangen att vara irriterade över det. När väl maten kom in så var det överdrivet små portioner. Vi beställde räkor i cocossås och vi fick in en liten tallrik med ris och 6 ST oskalade räkor. Såsen räckte inte ens till att blöta upp riset. Som tur var tog vi vårrullar till förrätt. Vi kommer inte gå tillbaka. Däremot kommer vi gå tillbaka till May Restaurant som låg granne med denna!

Tack mr_C_nilsson
Omdömet skrevs 24 februari 2017

Vi har varit på Phu Quoc i fem dagar och redan ätit på CAMI tre gånger. Jag har ätit kyckling två gånger och räkor en gång. Mycket goda alla tre rätterna. Mannen som driver restaurangen pratar väldigt bra engelska. Han är trevlig och kommer ut till bordet och frågar om vi är nöjda med det vi ätit. Inte någon av de tre gångerna vi hittills ätit på CAMI har vi behövt vänta. Det har gått mycket snabbt och varit supergod kvalitet på all mat.
Jag har också provar desserter där den flamberade ananasen är den bästa.

Tack Erik T
Omdömet skrevs 9 februari 2017 från mobil enhet

God smakrik biff med lokal pepparsås. Mums. Efterrätt pannkaka med extra chokladsås var inga problem att få. De glömde ta in vattnet vi beställde men det var inte med på notan heller. Trevlig hjälpsam personal. TACK

Tack Tomas E
Omdömet skrevs 12 januari 2017 från mobil enhet

Personalen hade dålig koll, tog lång tid innan vi fick beställa och innan vi fick vår mat. Sen var maten ok, men absolut inte mer. Beställde kycklingbröstfilé och ris, och det var precis vad man fick, en tallrik med kycklingen och en med ris, inget speciellt alls, snarare väldigt tråkigt.

Tack Karin J

Resenärer som tittade på CAMI Restaurant & Bar tittade också på

Duong To, Phu Quoc Island

Duong To, Phu Quoc Island

Duong Dong, Phu Quoc Island
Phu Quoc Island, Kien Giang Province

Besökt CAMI Restaurant & Bar? Berätta vad du tyckte!