“Underbara Nemo!”
Omdöme om Nemo Restaurant

Nemo Restaurant
Rankad som nr 1 av 32 Restauranger i Duong To
Omdömet skrevs 17 april 2017

Fantastisk mat, trevlig personal, bra service, gratis wi-fi. Missa inte detta ställe! Kocken/ägaren har tidigare jobbat i många år på en av de största resorterna. Detta märks inte minst på kvalitet påråvaror mm.

2  Tack Kochan67

Omdömet skrevs 31 mars 2017

Att äta fisk här är riktigt gott,
ligger lite off längst vägen kan tyckas,men ingen fara
åt här många gånger under vårt besök på Famiana

1  Tack Tony H
Omdömet skrevs 23 mars 2017 från mobil enhet

Mycket god mat och väldigt fin service! Vi är super nöjda med vårt besök på Nemo. Dessutom väldigt prisvärt för allt du får!

1  Tack ErikaL1538
Omdömet skrevs 18 mars 2017 från mobil enhet

Finns en del mygg men finns grattis myggmedel trevlig miljö god mat prisvärt bra service mycket mat för pengarna gratis wifi lite trögt

1  Tack Mats A
Omdömet skrevs 16 mars 2017 från mobil enhet

En trevlig restaurang med mycket bra mat. Personalen var väldigt trevligt och serviceminded. Klart värt ett besök

1  Tack MichaelS14121

Resenärer som tittade på Nemo Restaurant tittade också på

Duong To, Phu Quoc Island
Phu Quoc Island, Kien Giang Province

Phu Quoc Island, Kien Giang Province
Duong Dong, Phu Quoc Island

Duong To, Phu Quoc Island
Duong Dong, Phu Quoc Island

Besökt Nemo Restaurant? Berätta vad du tyckte!