annan resenär har bokat det här boendet

Omdöme om VILLA GIULIA

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden
Översikt
Hus -
2 sovrum, 1 badrum, för 4
Marina di Ascea, Ascea, Cilento and Vallo di Diano National Park, Province of Salerno, Kampanien

Omdömen från våra medlemmar

Medel - baserat på 2 omdömen

Omdömen från våra medlemmar

lelloscar ...
Gallarate, Italien
2 omdömen
Omdömet skrevs 2 september 2016 för en vistelse i augusti 2016

Datum för vistelsen: augusti 2016
Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum
Resegrupp: Familj med småbarn
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   No.
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
sep 3 2016
Comunque grazie caro Lello anche se le critiche sono di gran lunga superiori alle lodi.Non immaginavo che ti fossi trovato così male presso la mia struttura; ti auguro di trovarne di meglio in futuro. Un saluto a te e famiglia
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera