“Underbar våning med pool utanför”
andra resenärer har bokat det här boendet
Bedroom Bedroom and Kitchen
Kitchen Area
Kitchen and Dining Area
Studio Entrance
Dining and Kitchen Area
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 6 Skribent
132 omdömen
22 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 hjälpsamhetsröster
“Underbar våning med pool utanför”
Omdömet skrevs 1 februari 2017 för en vistelse i januari 2017

Hela familjen trivdes i denna våning som hade det mesta att önska. Att kunna handla färska råvaror i närheten och sedan kunna tillaga dem är perfekt som barnfamilj. Dessutom erbjöd boendet en liten pool. Det fanns dessutom möjlighet att låna tvättmaskinen. Hela rummet kändes ljust och fräscht. Värdarna var mycket trevliga.

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
mar 3 2017
It was a great pleasure having Tobias staying with us at Plover Court Apartments and look forward to seeing him back in Barbados in the not too distant future.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera