Omdömet skrevs 23 mars 2018 från mobil enhet

Perfekt både för lunch och middag. Stor variation på mat. Thai, väst och en del egna tolkningar. Mysigt och fantastisk utsikt med solnedgång. Fin strand. Leksaker för barn. Endast testat restaurangen, inte boendet.

Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack Mats H
Omdömet skrevs 8 januari 2018 från mobil enhet

Mysig miljö att äta lunch och middag på för hela familjen. Varierad meny och flera val för vegetarianer. Passar par och familjer.
Ligger precis vid stranden och är fint på kvällen. Bra priser om man jämför med de dyrare resorten i närheten.

Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack Maria L
Omdömet skrevs 21 mars 2017 från mobil enhet

Trevligt ställe med mycket vänligt bemötande och fantastisk mat och dryck. Fin solnedgång, platser både inomhus och ute på stranden precis vid vattenkant. Romanstisk stämning på kvällen. Just to try it! Du kommer inte vara besviken.

Bodde här: mars 2017, reste med familjen
Tack Dmitry S
Omdömet skrevs 9 februari 2017 från mobil enhet

Efter en lång promenad på stranden hittade vi denna super trevliga resturang vid stranden, trevlig personal, god mat bästa läge! Absolut värt ett besök om man är bosatt på koh samui. Lätt att ta sig hit med taxi/moped om man vill.

Bodde här: februari 2017, reste med vänner
Tack Anton I
Omdömet skrevs 1 januari 2017 från mobil enhet

Vi bodde inte på Treehouse men besökte restaurangen dagligen. De har ett brett utbud av mat och dryck. Som på många restauranger får man in maten när köket har den klar så förvänta er inte att alla i sällskapet får ut maten samtidigt.

Bodde här: januari 2017, reste med familjen
Tack Johan C