Öppet i dag: 19:30 - 03:00

Falkenberg, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 39 omdömen

Omdömet skrevs 3 februari 2019 från mobil enhet

Gick inte att gå längre bak i kalendern, men har alltid kommit tillbaka. Goda drinkar och bra priser på sprit och öl även personalen är outstanding .
Öppen spellista där kunderna kan önska/välja är grymt. Älskar ägarna
Och vill man dricka skinny B**ch pratar man med Pankaka

Datum för upplevelsen: mars 2018
Tack joakimj1984
Omdömet skrevs 3 februari 2019 från mobil enhet

En fantastisk bar, personalen är dom bästa.. Vi är alltid här när vi är på samui. Baren är nyss upprustad, så fin och mysig..älskar ägarna till baren, billigt och goda drinkar. Var där första gången för 19 år sedan återkommer alltid.. Ett måste i chaweng, Bästa är att man önska musik när du sitter där..där hänger alla sköna människor.. Snälla gå dit, ni kommer inte ångra er

Datum för upplevelsen: februari 2019
Tack 600cillas
Omdömet skrevs 26 februari 2018 från mobil enhet

Kan va ett av dom bästa ställen på chaweng med helt awesome staff! Fantastiska drinkar bra musik skön atmosfär värt ett besök eller 5!

Datum för upplevelsen: februari 2018
1  Tack 862ulrikai
Peder A, Ägare på Viking Bar, svarade på det här omdömetSvarade 11 april 2018

Roligt att höra att ni gillar Viking Bar och personalen som jobbar där. Hoppas att ni kommer tillbaka.

Omdömet skrevs 25 mars 2016 från mobil enhet

Bästa baren på koh samui!

Pancake tar väl hand om er på stället
ett måste för en innepinne!

Heja Bajen

Datum för upplevelsen: januari 2016
Tack Don_Nillejonsson
Omdömet skrevs 24 januari 2016 från mobil enhet

Bästa drinken är Piggelin, skulle vilja ha en hel bucket för mig själv varje gång jag är där. Har haft många roliga stunder där under mina vistelser på ön. Musiken är alltid ett snäpp bättre än på de flesta ställena. Go there, have fun and drink a few Piggelinshots or cocktails.

Datum för upplevelsen: januari 2016
Tack Annika B
judyksp, Owner på Viking Bar, svarade på det här omdömetSvarade 7 mars 2016

Thank you for your review.

We are glad that you liked our Piggelin shots and cocktails. But most important is that you have enjoyed yourself. We hope to see you again.