“Middag”

Rankad som nr 12 av 478 Restauranger i Bophut
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs december 22 2016 från mobil enhet

Mycket bra mat och den franske ägaren, vilken trevlig person! Inte det billigaste stället men värt varenda krona, rekommenderas starkt!

Tack Christian S

Omdömet skrevs juli 14 2016 från mobil enhet

Efter att ha läst på tripadvisor om restaurangen provade min sambo och jag denna. Vi blev mycket nöjda! Maten var god och servicen inklusive en väldigt social fransk ägare var suverän. Ägaren skojade mycket med oss men tog maten på allvar och ansträngde sig för att vi skulle bli nöjda. Vi är överens om att detta stället är det bästa hittills i fisherman village. Bra priser dessutom.

Rekommenderas starkt.

Tack Thomas C
Omdömet skrevs december 13 2015

Red Moon är en resturang som du kan definiera vid två saker.
God mat och en najs fransk resturangägare.
Första gången vi var där så ville vi ha efterrätt och en bananasplit men vi blev övertalade att testa hans specialitet. Fritetad glass, där han gjorde en boll av frityr deg med glass inåt i.
Mycket god och rekomenderas.

Andra gången vi var där så fick vi dela på fyra rätter thaimat som var utsökta.
Samtidigt som resturangägaren på sin feranska dialekt skojade och underhöll.

Resturangen rekomenderas starkt =)

Tack Jens A
Omdömet skrevs april 9 2015 från mobil enhet

Den franska ägaren gjorde kvällen till sen succé! Sjukt rolig och trevlig och rekommenderade helt underbara jätteräkor till förrätt och sedan kött till huvudrätt. Detta blev en perfekt avslutning påen underbar semester!

Tack Pär M
Omdömet skrevs februari 20 2015

Mycket varmt välkomnande trots att det var många gäster där! Bra mat och vi blev bjudna på en liten dessert efter maten! Toppenläge i Fisherman's Village. Vi kan verkligen rekommendera restaurangen!✨

• Atmosfär
2  Tack Marcus9408

Resenärer som tittade på Red Moon tittade också på

Koh Samui, Provinsen Surat Thani
Bophut, Koh Samui

Besökt Red Moon? Berätta vad du tyckte!