“Bra mat och fin service ”
Omdöme om Restaurant New Era

Restaurant New Era
Rankad som nr 12 av 73 Restauranger i Calheta
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Engagerad personal och kock. Jag ställde en fråga om köttet och kocken kom ut och förklarade. Otroligt bra service. Färsk fisk varje dag och fantastisk flamberad crepes suzette.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Håkan B

Omdömet skrevs 30 januari 2018 från mobil enhet

Vi åt en välsmakande välkryddad skaldjurspaella. Trevlig och bra personal. Fördrinkarna ute i solskenet avnjöts med välbehag. Kaffet mycket gott men chokladmoussen kan vi inte rekommendera.
Överlag ett mycket bra ställe.

Datum för besöket: januari 2018
4  Tack Håkan B
Omdömet skrevs 28 juli 2017 från mobil enhet

Vi åt middag på New Era under vår vistelse. Mycket bra pasta, pizza och glass! Mysig stämning mellan personalen som smittade av sig på gästerna, man kände sig som hemma!

Datum för besöket: juli 2017
2  Tack emelie9008
Omdömet skrevs 15 mars 2017

God mat till ett bra pris. Trevlig personal och servicen vad bra. Åt där 6 kvällar av 7 möjliga. Fans mycket att välja på. Vi vart väldigt förtjusta i Espatadan (grillspett). Rekommenderar den varm.

Datum för besöket: mars 2017
Tack asagarden50
Omdömet skrevs 24 mars 2016 från mobil enhet

Restauranger erbjuder den vanliga menyn som man ser på de flesta restauranger i madeira. Det var gott men inget utöver det vanliga.

Datum för besöket: mars 2016
Tack Linda K

Resenärer som tittade på Restaurant New Era tittade också på

Besökt Restaurant New Era? Berätta vad du tyckte!