“Utmärkt lyxvilla i lugnt område med närhet till ...”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
3 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Ospecificerat
Alla senaste på svenska
Mattias M
1 omdöme
“Utmärkt lyxvilla i lugnt område med närhet till strand och shopping”
Omdömet skrevs 21 juli 2018 för en vistelse i juli 2018

Pool villa med alla bekvämligheter. Nära till mysiga panormos eller den lite större byn rethymnos. Mycket vänlig host som alltid hjälpte till med frågor. Som överraskning blev vi serverade med traditionell grekisk mat. Lokal service som hela tiden såg till att allt fungerade vid villan och samtidigt gjorde att vi kunde koppla av och bara njuta av semestern i denna underbara villa.

Din ålder 35-49
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
jul 27 2018
Dear Mattias , we really appreciate your great review and we hope to see you again on your next trip to Crete! Regards, ThinkVilla Team.
Omdömet skrevs 22 augusti 2017 för en vistelse i augusti 2017

aug 24 2017
Dear Simon, thank you for giving us a perfect rating and we hope to welcome you again in our Villa! Regards, ThinkVilla Team.
Camilla M
Nivå 2 Skribent
5 omdömen
3 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 21 maj 2017 för en vistelse i maj 2017
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

maj 22 2017
Dear Camilla, thank you for this amazing review and we would really love to host you again in our Villa! Regards, ThinkVilla Team.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera