Hotel Riviera Vista(Playa de Cura)
  • Precis vid stranden
Cordial Mogan Playa(Puerto de Mogán)
  • Pool
Cordial Mogan Valle(Puerto de Mogán)
  • Fri parkering
Cala Blanca by Diamond Resorts(Mogan)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Radisson Blu
Rabattmeddelande! 28 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 28 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 136 US$/natt.

Apartamentos Los Veleros(Mogan)(Mycket prisvärt!)
Cura Sol(Playa de Cura)
TripAdvisor
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Solresor klassificerar hotellet 4 stjärnigt vilket det inte är. Har jobbat i resebranschen 35 år och vet vad som krävs av ett 4stjärnigt hotell. Rummen stora, rent men slitet.
Maten under all kritik. Magsjuk sista dagen och en sjuk hemresa dagen efter.
Rekommenderar inte detta hotell.

• Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack Matilda T
ParadiseHR1, The Paradise team på Paradise Costa Taurito, svarade på det här omdömetSvarade 7 april 2018

Kära Matilda T,

Tack för att du bokat din semester på Paradise Costa Taurito Hotel och för att ta dig tid att meddela din syn på din vistelse i Taurito.

Det är fantastiskt att höra att du haft stor storlek på rummet och hög standard på renlighet.
Vi är ledsna att höra att maten inte var till din smak. Låt oss försäkra dig om att vår F & B-avdelning endast garanterar högsta kvalitet och säkerhetsstandarder genom regelbunden träning av mat och dryck, samt genom att ha ett tredjepartsföretag slumpmässigt göra överraskningstest (som corect varm och kall temperatur samt analysera slumpmässiga prover av mat)

Vi skulle vara glada om du bytte dig och ge hotellet ett annat tillfälle, vi skulle gärna välkomna dig igen.

Omdömet skrevs 2 januari 2018 från mobil enhet

I stort behov av ljus och värme valde vi Gran Canaria och solsäkra SV sidan av ön. 5 av 6 heldagar med kanonväder. Jag hoppade över poolbaden till fördel för den härligt lena lavasanden och havet. Klart badbart för en nordbo med sina 20 grader.
All inclusive med fyra stjärnor på hotellet kan man väl undra lite över hur alla dom kommit in? Skulle nog ge det en trea, lite begränsat utbud på maten, tråkiga viner och endast två små flaskor med vatten ingick och man fick inte fylla på dem i matsalen heller!! Småsnålt så det förslår.
Sen kom inte solen åt förrän vid 11 tiden vid poolen eftersom de höga bergen runt om skuggade så har man lite svårt att röra sig ner till havet är det inte att rekommendera. Detta gäller väl alla hotell på denna sidan av ön med sina otroligt branta berg som omgärdar dalarna.

Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack thomas e
ParadiseHR1, The Paradise Team på Paradise Costa Taurito, svarade på det här omdömetSvarade 14 januari 2018

Dear thomas e,

Thank you for choosing to spend your holidays at the Paradise Costa Taurito Hotel and writing this review about what you experienced during your stay.

Your suggestions and remarks are much appreciated as they might help us to improve our service.

We would be happy to welcome you back to our hotel the Paradise Costa Taurito your next holidays.

Kind regards,

The Paradise Team

Kära thomas e,

Tack för att du valde att spendera din semester på Paradise Costa Taurito Hotel och skriva denna recension om vad du upplevde under din vistelse.

Dina förslag och kommentarer är mycket uppskattade, eftersom de kan hjälpa oss att förbättra vår service.

Vi skulle gärna välkomna dig tillbaka till vårt hotell Paradise Costa Taurito din nästa semester.

Omdömet skrevs 31 december 2017

Tredje gången på ett år, 10 dagar nu i december. Samma goda mat och trevlig personal.
Försök få rum på andra våningen eller högre.
Fritt inträde till Vattenlandet som har gott om solstolar ( gratis ) och en fantastisk saltvattenpool.
En varning för bankomaten vid mataffären, tar ut avgift 1.87 EUR vid uttag av 100 EUR, det finns avgiftsfria ATM i Puerto Rico.

• Bodde här: december 2017, reste ensam
1  Tack tangare
ParadiseHR1, The Paradise Team på Paradise Costa Taurito, svarade på det här omdömetSvarade 15 januari 2018

Dear tangare,

Thank you very much for choosing the Paradise Costa Taurito Hotel as your holiday destination and evaluating us with the best possible score 5/5 on Trip Advisor.

It is a pleasure for us to know that you enjoyed your holidays with us that much, especially thanks to the friendly staff, the delicious food and the delightful pool.

We will definitely be happy to welcome you back to the Paradise Costa Taurito Hotel many times again.

Kind regards,

The Paradise Team

Kära tangare,

Tack så mycket för att du väljer Paradise Costa Taurito Hotel som ditt semestermål och utvärderar oss med bästa möjliga poäng 5/5 på resan Advisor.

Det är ett nöje för oss att veta att du njöt av din semester med oss så mycket, särskilt tack vare den vänliga personalen, utsökt mat och den härliga poolen.

Vi kommer definitivt att glädja dig tillbaka till Paradise Costa Taurito Hotel många gånger igen.

Omdömet skrevs 7 maj 2017

Ett mycket bra Allinclusive-hotell med fantastiska sängar och rum. Ligger lite i bakgrunden som ger ett tyst och lugnt boende.
Det bästa med detta hotell är maten som är den godaste och mest varierade jag fått på denna typ av boende och jag har bott på betydligt lyxigare hotell som inte kommit upp i denna klass på maten.
Gratis inträde till Vattenlandet med fria solstolar ingår.
Bodde här en vecka före jul -16 och i mars -17

• Bodde här: mars 2017, reste ensam
Tack tangare
ParadiseHR1, The Paradise Team på Paradise Costa Taurito, svarade på det här omdömetSvarade 10 maj 2017

beräknade tangare,

Tack på uppdrag av hela laget dina kommentarer vet vi som smickrar kunnat njuta fullt ut av din semester i en av våra hotell.

Vår huvudsakliga uppgift är att tillfredsställa våra kunder och förbättra servicen allt nustros.

Det kommer att bli en stor ära för oss att ta emot honom igen och göra dig tillbringa en oförglömlig upplevelse.

Hälsningar,

Your Paradise Team

Omdömet skrevs 30 mars 2017

Fastän jag läst alla positiva kommentarer på Trip Advisor, blev jag positivt överraskad. Rummet var fint, lagom stort, med härlig balkong i västerläge. Städningen var utmärkt.
Jag hade All inclusive och maten var utmärkt, med många rätter att välja mellan.
Hotellets pool har solsken hela eftermiddagen och det var inga problem att få en plats. Vid poolen finns även en servering med drycker och snacks.
Vill man besöka dalen med sjö och nära till sandstranden, kan man ta en hiss som ligger alldeles utanför hotellet.
Personalen var trevlig och flitig.

• Bodde här: mars 2017, reste ensam
Tack Ingvar P
ParadiseHR1, The Paradise Team på Paradise Costa Taurito, svarade på det här omdömetSvarade 4 april 2017

Käre Ingvar P,

Tack så mycket för att välja Paradise Costa Taurito Hotel som ditt semestermål och för att skriva denna fina kommentar om din vistelse.

Det är trevligt att höra att du haft själv här, framför allt tack vare den rymliga och rena rum, god och varierad mat, hotellets pool, platsen liksom hårt arbetande och vänlig personal.

Vi skulle vara glada att välkomna dig till Costa Taurito igen eller kanske till en av våra andra Paradise Hotell.

Paradise Team