Omdömet skrevs 26 januari 2020

Om man gillar sol och bad men gillar att röra på sig så finns möjligheterna på detta hotell. Vi spelade tennis och padle på hotellets banor. Anlitade coachen som fanns på hotellet och var mycket nöjda. Våra barn, killar 6&8 år, kunde spela fotboll när de tröttnade på att spela padle med oss på planen bredvid. Hotellet ordnar även prova på aktiviteter såsom klättring etc. Middag är trevligt att äta nere vid hamnet på en av många restauranger. Det är en promenad på 10-15 minuter.

Tack annagG1607ZW
Omdömet skrevs 19 januari 2020

Jättstort härligt hotell, sköna sängar, rent o snyggt. Stor härlig uppvärmd saltvatten pool, även en stor barnpool. Frukosten, allt o lite till fanns. Närheten till hamnen i porto mogan som är så charmigt. Y

Tack kajsaschonbeck
Omdömet skrevs 13 januari 2020

Poolerna var varma, hotellet höll det de lovade. Mycket bad även för de små. Lagom många aktiviteter i barnklubben. Toppen med familjepooler men också en lugn avdelning. Mycket fräscht, bra med idrottsplanerna. Bullrig frukostmatsal, därav inte maxbetyg. Provade ryggmassage på spa, utmärkt. Precis som att gå på bra spa i Sverige.

Tack Navragol
Omdömet skrevs 3 januari 2020 från mobil enhet

Vi ska tillbringa två v här. Hotellet är inklämt mellan två karga berg vilket gör att solen kommer fram extra sent och försvinner extra tidigt. Det blåser en hel del och kanske har det med läget att göra. Inga mygg men många flugor. Personalen är tillmötesgående men receptionen gjorde en del del vid incheckningen och det tog tre dagar att reda ut. Vid den lugna zonen är det inte lugnt eftersom småbarn tillåts att bada/ leka i poolen trots att det finns speciella pooler för barn! Rummet är ok men vi har haft en hel del bekymmer med att lyset släcks. Också en hiss som hänger upp sig.

Tips till hotellet är att se till att barnfamiljer får hålla till vid barnpoolerna så att vi som åker iväg utan barn slipper ståhej. Än så länge behöver hotellet snäppa upp sig för att vara ett femstjärnigt hotell.

1  Tack Tellusbo
Omdömet skrevs 25 december 2019 från mobil enhet

Bodde här med familj över julen 2019. Superior Rummen fina med stort rymligt badrum och terass.
Bra träningsmöjligligheter dock behöver gymmet fräschas upp med mer moderna maskiner och fler löpband etc.
Träningsområdet på baksidan måste bokas och kostar 15 euro per timme och då ingår racket etc.
Många recensioner har klagat på maten men vi tycker den har varit jättebra.

Datum för vistelsen: december 2019
1  Tack AsaBH