“Un apartamento con encanto!”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
3 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Alla senaste på svenska
legr2017
Malmö, Sverige
1 omdöme
“Sliten lägehet med fantastikt utsikt över Puerto Rico”
Omdömet skrevs 30 november 2017 för en vistelse i november 2017

Lägenheten beskrivs för 6 pers. men har inte sängar för 6 vuxna. Något sliten köksdel men med en oslagbar utsikt över playan. Många trappsteg att gå upp om man inte har hyrbil. Bra och stor uteplats med torkmöjlighet för tvätt från tvättmaskin. Mycket lugnt och ostört boende, men just när vi är där pågick ett stort hotellbygge på granntomten.

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Svar från företaget
dec 14 2017
Agradecer a esta familia exquisita su opinión. Decirle que tiene razón en parte porque las camas están y 6 personas caben, caben 2 matrimonios y 2 personas extras cmdamente. Ya ha sucedido y la gente ha estado muy comoda.
Esto no significa que estos señores no tengan razón en no sentirse comodos en una de las camas porque mas bien es un sofá cama.
Muy agradecidos con su estancia y esperando corregir cualquier error por nuestra parte y desearles que vuelvan cuando quieran
Muchas gracias
Omdömet skrevs 22 november 2017 för en vistelse i november 2017

Svar från företaget
nov 27 2017
Muy buenas noches Connie y familia
Muchísimas gracias de todo corazón porque en ello se nos va la ilusión. Siempre nos gusta que esteis bien Y SOBRE TODO QUE VOLVÁIS SIEMPRE.
MUCHOS GRACIAS
barbara d ...
Nivå 1 Skribent
3 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
Omdömet skrevs 9 november 2017 för en vistelse i oktober 2017

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera