Cala Blanca by Diamond Resorts
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 206 US$/natt.

Cordial Mogan Valle(Puerto de Mogán)(Mycket prisvärt!)
Radisson Blu
Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 310 US$/natt.

Marina Elite(Arguineguín)
  • Frukost ingår
  • Pool
Club Puerto Atlantico(Arguineguín)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Hotel Riviera Vista(Playa de Cura)(Mycket prisvärt!)
  • Precis vid stranden
Cordial Mogan Playa(Puerto de Mogán)
  • Pool
Cordial Muelle Viejo(Puerto de Mogán)
TripAdvisor
TripAdvisor
Omdömet skrevs 9 januari 2017 från mobil enhet

Välskött och prisvärt. Gratis shuttle till Puerto de Mogan och Puerto Rico. Fin pool och trevlig personal. Nackdel är att hotellets poolområde får sol först vid kl 11.00-11.30 (januari). Bra med parkering pch WiFi har haft täckning nästan hela tiden. Stora balkonger med både matgrupp för fyra och solstolar.

Bodde här: januari 2017, reste med familjen
Tack Erik J
Omdömet skrevs 4 december 2016

Rummen på Cala Blanca är aningen små, men bra. Sängarna är utmärkta. Den lilla köksdelen är toppen. Ingenting fattas utrustningsmässigt och det är kvalitet på allt, från knivarna till korkskruven. Jag har inte bott på något hotell som ens kommit i närheten av hotellet i det avseendet. Micro, brödrost, spishäll, inbyggd ugn och diskmaskin. Diskmedel och disksvamp ingår.Det säger det mesta.
TV, stor och rejäl, finns i både sovrum och vardagsrum, dessutom smart-TV, vilket jag heller aldrig funnit på något annat hotell. Det finns dessutom AC i både vardagsrum och sovrum.
Altanen är verkligen väl tilltagen, med bord och stolar för fyra. Dessutom två solsängar, utan att det på något vis är trångt. Bra badrum med rejäla handdukar och duschtvål i en behållare. Så denna del får högsta betyg.
Städningen är det sämre med. Vad jag förstod städades det var 3:e dag. Det kunde utökas till varannan dag, åtminstone.
Personalen artiga och trevliga, ingenting att klaga på där.
Minimarketen är bland det sämre jag sett. Väldigt begränsat utbud och öppnade inte förrän 9:00.
Det finns ett rikt utbud av aktiviteter på hotellet, men jag prövade ingenting, så där har jag ingen uppfattning, men det finns.
Omgivningar: Det är rätt så långt till busshållplatserna. På alutet finns en genväg som personer med dålig balans, äldre tex. helst bör undvika. Man tjänar kanske två minuter, vad det kan vara väer om man råkar snubbla och göra illa sig. Det är rätt så brant upp till hotellet och de som har svårt att röra sig får nog vara beredda på att åka taxi.

Tips för att välja rum: Välj ett rum som inte ligger för nära restaurangen.
  • Bodde här: november 2016, reste med familjen
Tack Leif D
Omdömet skrevs 25 november 2016 från mobil enhet

Som vanligt levererar "diamonds" anläggningar. Stor fin balkong med havsutsikt, bra utrustning i lägenheten, rent och snyggt och trevlig, tillmötesgående personal. Läget finns som sagt inget att klaga på enkelt att ta sig till Puerto Mogan, vilket är ett måste då taurito är ett hotellområde med väldigt lite utbud av restauranger. Trafiken och då främst accelererande motorcyklar var ett störande moment.

Bodde här: november 2016, reste som ett par
Tack Stefan K
Omdömet skrevs 1 november 2016 från mobil enhet

Bodde här en vecka, okt-nov. Vacker utsikt, trevlig personal, fina rum och härlig pool.
Vi bodde längst ner, man kan störas av vägen utanför, men ingen fara. Bra restaurang med god mat och humana priset. Ligger uppe på toppen av berget, bra att ha bil om man inte vill promenera i backen hela veckan.

Bodde här: november 2016
Tack li f
Omdömet skrevs 4 april 2016

Snygga fräscha lägenheter och en bra, uppvärmd pool. Men framför allt en resturang utöver det vanliga. Poolmenyn var över förväntan. Kvällsmenyn italieninspirerad. Det enda som drar ner omdömet är läget och byn Taurito, som är ganska trist.

Tips för att välja rum: Högre upp för utsiktens skull
  • Bodde här: april 2016, reste som ett par
Tack herrulf