• Pool
Hotel Riviera Vista(Playa de Cura)
Kostnadsfri avbokning till den 27/07
  • Precis vid stranden
Cordial Mogan Valle(Puerto de Mogán)
Kostnadsfri avbokning till den 26/07
Boka nu, betala på plats
  • Fri parkering
Cordial Mogan Playa(Puerto de Mogán)
Kostnadsfri avbokning till den 26/07
Boka nu, betala på plats
Kostnadsfri avbokning till den 22/07
Travelocity
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 172 US$/natt.

Radisson Blu
TripAdvisor
Cura Sol(Playa de Cura)
TripAdvisor
Omdömet skrevs 25 november 2016 från mobil enhet

Som vanligt levererar "diamonds" anläggningar. Stor fin balkong med havsutsikt, bra utrustning i lägenheten, rent och snyggt och trevlig, tillmötesgående personal. Läget finns som sagt inget att klaga på enkelt att ta sig till Puerto Mogan, vilket är ett måste då taurito är ett hotellområde med väldigt lite utbud av restauranger. Trafiken och då främst accelererande motorcyklar var ett störande moment.

Bodde här: november 2016, reste som ett par
Tack Stefan K
Omdömet skrevs 1 november 2016 från mobil enhet

Bodde här en vecka, okt-nov. Vacker utsikt, trevlig personal, fina rum och härlig pool.
Vi bodde längst ner, man kan störas av vägen utanför, men ingen fara. Bra restaurang med god mat och humana priset. Ligger uppe på toppen av berget, bra att ha bil om man inte vill promenera i backen hela veckan.

Bodde här: november 2016
Tack li f
Omdömet skrevs 4 april 2016

Snygga fräscha lägenheter och en bra, uppvärmd pool. Men framför allt en resturang utöver det vanliga. Poolmenyn var över förväntan. Kvällsmenyn italieninspirerad. Det enda som drar ner omdömet är läget och byn Taurito, som är ganska trist.

Tips för att välja rum: Högre upp för utsiktens skull
  • Bodde här: april 2016, reste som ett par
Tack herrulf
Omdömet skrevs 7 mars 2016 från mobil enhet

Här var ljuvligt att landa efter ett slitet hotell i Las Palmas. Riktigt bra standard med välutrustat kök: spis, ugn, diskmaskin och tom brödrost! Fräscht! Hit kan jag komma tillbaka!
Personalen var vänlig och talade utmärkt engelska. Nackdelen är att det ligger "uppe på berget" och att man antagligen blir kvar här om man är här en längre tid. Men, det skulle vara ok!

Bodde här: mars 2016, reste som ett par
Tack mijamaria
Omdömet skrevs 28 februari 2016

Fin lägenhet, trevlig personal.
Fick lägenhet på första våning. Altan i jämnhöjd med mkt trafikerad väg.Vägen låg Ca 10 meter från altan . Havet såg vi liten snutt av. Försökte byta lägenhet . Men lägenheter högre upp är andelslägenheter och inte till för charter enl reception.
Ta med ficklampa om ni vill promenera på kvällen. Ingen gatubelysning och stora bamsehål i trottoaren som är totalt livsfarliga. Hissen fungerar sporadiskt. Läskigt många trappor och inget för de som har svårt att gå. Väldigt lyhört från lägenhet ovanför.
Hit åker vi inte igen.

• Bodde här: februari 2016, reste som ett par