Cala Blanca by Diamond Resorts
Cordial Mogan Valle(Puerto de Mogán)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Cordial Mogan Playa(Puerto de Mogán)
  • Frukost ingår
  • Pool
Hotel Riviera Vista(Playa de Cura)(Mycket prisvärt!)
  • Precis vid stranden
Marina Elite(Arguineguín)
  • Pool
Cordial Muelle Viejo(Puerto de Mogán)
Anfi Opal Villas(Arguineguín)
Cura Sol(Playa de Cura)
Omdömet skrevs 1 november 2016 från mobil enhet

Bodde här en vecka, okt-nov. Vacker utsikt, trevlig personal, fina rum och härlig pool.
Vi bodde längst ner, man kan störas av vägen utanför, men ingen fara. Bra restaurang med god mat och humana priset. Ligger uppe på toppen av berget, bra att ha bil om man inte vill promenera i backen hela veckan.

Bodde här: november 2016
Tack li f
Omdömet skrevs 4 april 2016

Snygga fräscha lägenheter och en bra, uppvärmd pool. Men framför allt en resturang utöver det vanliga. Poolmenyn var över förväntan. Kvällsmenyn italieninspirerad. Det enda som drar ner omdömet är läget och byn Taurito, som är ganska trist.

Tips för att välja rum: Högre upp för utsiktens skull
  • Bodde här: april 2016, reste som ett par
Tack herrulf
Omdömet skrevs 7 mars 2016 från mobil enhet

Här var ljuvligt att landa efter ett slitet hotell i Las Palmas. Riktigt bra standard med välutrustat kök: spis, ugn, diskmaskin och tom brödrost! Fräscht! Hit kan jag komma tillbaka!
Personalen var vänlig och talade utmärkt engelska. Nackdelen är att det ligger "uppe på berget" och att man antagligen blir kvar här om man är här en längre tid. Men, det skulle vara ok!

Bodde här: mars 2016, reste som ett par
Tack mijamaria
Omdömet skrevs 28 februari 2016

Fin lägenhet, trevlig personal.
Fick lägenhet på första våning. Altan i jämnhöjd med mkt trafikerad väg.Vägen låg Ca 10 meter från altan . Havet såg vi liten snutt av. Försökte byta lägenhet . Men lägenheter högre upp är andelslägenheter och inte till för charter enl reception.
Ta med ficklampa om ni vill promenera på kvällen. Ingen gatubelysning och stora bamsehål i trottoaren som är totalt livsfarliga. Hissen fungerar sporadiskt. Läskigt många trappor och inget för de som har svårt att gå. Väldigt lyhört från lägenhet ovanför.
Hit åker vi inte igen.

• Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Tack Josefine M
Omdömet skrevs 15 mars 2013

Jättefina lägenhet med hög standard som tex diskmaskin, mycket välutrustat. Fin restaurang på hotellet, nästan ett måste eftersom det inte finns några bra restaranger i Taurito. En bil ett måste, för att kunna ta sig till Mogan, som var fantastiskt.
Poolen o baren på hotellet var jättebra, samt servicen över huvud taget. Mycket stora och fina altaner.

Tips för att välja rum: Har du svårt för ljud av trafiken utanför be om ett rum högre upp.
  • Bodde här: februari 2013, reste som ett par
2  Tack Ann-Charlotte A