• Pool
Hotel Riviera Vista(Playa de Cura)
Kostnadsfri avbokning till den 27/07
  • Precis vid stranden
Cordial Mogan Valle(Puerto de Mogán)
Kostnadsfri avbokning till den 26/07
  • Fri parkering
Cordial Mogan Playa(Puerto de Mogán)
Kostnadsfri avbokning till den 26/07
Kostnadsfri avbokning till den 22/07
Orbitz.com
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 185 US$/natt.

Kostnadsfri avbokning till den 25/07
Anfi Opal Villas(Arguineguín)
TripAdvisor
Cura Sol(Playa de Cura)
TripAdvisor
Omdömet skrevs 7 mars 2016 från mobil enhet

Här var ljuvligt att landa efter ett slitet hotell i Las Palmas. Riktigt bra standard med välutrustat kök: spis, ugn, diskmaskin och tom brödrost! Fräscht! Hit kan jag komma tillbaka!
Personalen var vänlig och talade utmärkt engelska. Nackdelen är att det ligger "uppe på berget" och att man antagligen blir kvar här om man är här en längre tid. Men, det skulle vara ok!

Bodde här: mars 2016, reste som ett par
Tack mijamaria
Omdömet skrevs 28 februari 2016

Fin lägenhet, trevlig personal.
Fick lägenhet på första våning. Altan i jämnhöjd med mkt trafikerad väg.Vägen låg Ca 10 meter från altan . Havet såg vi liten snutt av. Försökte byta lägenhet . Men lägenheter högre upp är andelslägenheter och inte till för charter enl reception.
Ta med ficklampa om ni vill promenera på kvällen. Ingen gatubelysning och stora bamsehål i trottoaren som är totalt livsfarliga. Hissen fungerar sporadiskt. Läskigt många trappor och inget för de som har svårt att gå. Väldigt lyhört från lägenhet ovanför.
Hit åker vi inte igen.

• Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Tack Josefine M
Omdömet skrevs 15 mars 2013

Jättefina lägenhet med hög standard som tex diskmaskin, mycket välutrustat. Fin restaurang på hotellet, nästan ett måste eftersom det inte finns några bra restaranger i Taurito. En bil ett måste, för att kunna ta sig till Mogan, som var fantastiskt.
Poolen o baren på hotellet var jättebra, samt servicen över huvud taget. Mycket stora och fina altaner.

Tips för att välja rum: Har du svårt för ljud av trafiken utanför be om ett rum högre upp.
  • Bodde här: februari 2013, reste som ett par
2  Tack Ann-Charlotte A
Omdömet skrevs 8 december 2012

Bra standard på rummen.
Perfekt terrass för den som fördrar motorbuller framför lugn och ro.
Billigare då att ta bilen och mysa vid en parkeringsplats intill autobahn,
Vi köpte en megafon så att vi kunde föra ett samtal de få timmar vi tillbringade på terassen eller
vid matsalsbordet. Vi lämnade hotellet efter 3 dagar eftersom vi inte kunde få ett rum högre upp med mindre oväsen .
Ingen återbetalning för de 4 nätterna som vi inte bodde på Hotellet.
En dyr affär för misstaget att boka detta hotell, men i efterhand skönt att komma till ett bra boende. Varning !

Tips för att välja rum: Så högt upp som möjligt
  • Bodde här: november 2012, reste som ett par
1  Tack tommy b
diamondresorts, Manager på Cala Blanca by Diamond Resorts, svarade på det här omdömetSvarade 3 januari 2013

Vi beklagar att ni var besviken med er vistelse på Club Cala Blanca. Vi skulle vilja ta detta tillfället och meddela att tyvärr Även om vi ligger i en naturskön plats finns en kustväg i närheten och det informeras tydligt i errata före bokningen sker. Detta är en tillfartsväg så måttlig ljud kan förekomma. Vi vill försäkra er om att orten är ett mycket populärt semester destination och många av våra gäster bestämmer att återkomma varje år för att koppla av, aldrig minde vi ber om ursäkt om ni har besvärade på något sätt och önskar er all lycka för era resor i framtiden.

Omdömet skrevs 23 januari 2012

Bode på hotellet en vecka. Fick en lägenhet på 2a våning. Bra utrustad lägenhet ns stor altan. Trafiken på den närbelägna vägen är störande, men man vänjer sig. Läget i Taurito är ok. Själva dalen består av hotell och ett vattenland. En ok strand och några få butiker. I stort sett inga restauranger, dock bra bussförbindelser till Puerto Mogan och övriga närbelägna orter. Bra poolomrade ned solstolar och bar. Hyfsad restaurang. Gratis WiFi i reception och runt poolen. Se absolut till att få en lägenhet på minst 2a våning. De på 1a våning ligger väldigt nära vägen och vissa har ingen havsutsikt. Klart plus att ha hybil, då läget är lite "offside". Inga problem med parkering på gatan utanför hotellet. På det hela taget ett bra hotell. Rekommenderas.

• Bodde här: januari 2012
Tack AndyO63