andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Ulf N
1 omdöme
“Fin liten lägenhet.”
Omdömet skrevs 12 mars 2017 för en vistelse i januari 2017

Läget är bra, med sol på altanen från ca 8 på morgonen till ca 15 på eftermiddagen.Poolen var varm, men många reserverade solstolar trots förbud.Trots att vi kom till hotellet först klockan 2300, blev vi väl motagna, och lägenheten var väl städad. EN nackdel var,att när vi satt på altanen på kvällarna, var det en fläkt som surrade lite störande

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera