“Så där”

Cleopatra
Rankad som nr 6 av 11 Restauranger i Votsalakia
Kök: Grekiskt, Från Medelhavet, Grill
Omdömet skrevs 10 juli 2018 från mobil enhet

Inget speciellt, snabb service maten och drickan kom snabbt, men maten var så där, inget ställe som vi kommer att besöka igen.

Tack tobbewendel

Omdömet skrevs 4 juli 2018 från mobil enhet

Det här är våran givna lunch hak för hela familjen.Vi har plöjt igenom det mesta på deras meny och inget har varit dåligt.Det är bra priser på maten och personalen är otroligt trevliga,ska även hinna med att äta middag där också rekommenderas starkt.

Tack Johan M
Omdömet skrevs 27 maj 2018 från mobil enhet

Trevlig personal, men maten smakade inte så mycket.. Min pojkvän åt lamb chops som var god men väldigt enkelt gjord och jag åt mousaka som smakade helt ut i luften. Vitlöksbröd var väldigt goda men brände i munnen av vitlök.

Tack Julia S
Omdömet skrevs 11 oktober 2017 från mobil enhet

Vi åt här en gång under vår vistelse. Maten var mycket bra och vällagad, men tyvärr är det ingen mysfaktor alls att sitta där. Tråkig lokal och inredning, men som sagt, maten var mycket bra.

Tack CatharinaK
Omdömet skrevs 18 september 2017 från mobil enhet

Fantastiskt god mat. Vi beställde in en massa olika rätter och alla var väldigt goda och prisvärda. Ett toppenställe. Det enda de kunde förbättra är att förbättra utseendet på restaurangen och göra det mysigare.

Tack Roland F

Resenärer som tittade på Cleopatra tittade också på

Votsalakia, Samos stad

Besökt Cleopatra? Berätta vad du tyckte!