“Bästa stället”

Kök: Grekiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Fantastiskt bra restaurang. Bästa maten och servicen i Votsalakia.(kanske tom bästa maten i hela Grekland). Vi kommer tillbaka år efter år.

Datum för besöket: augusti 2016
3  Tack Ankan1958

Omdömet skrevs 27 september 2016

Trevlig personal.Restaurang med fin utsikt mot havet.Vi åt både lunch och middag på kvällen.Tex den nygrillade fläskrullen var underbart god.Efter middagen fick man frukt eller ouso.

Datum för besöket: september 2016
1  Tack 970maritas
Omdömet skrevs 25 augusti 2016 från mobil enhet

Utmärkt resturang med förstklassigt tillagad mat och superbra personal speciellt vår servitör Marios.
Frågade efter tabasco, tyvärr så hade de inte det i köket. Istället skickade de en löpare att införskaffa en flaska så efter c:a 5 min så stod den på bordet.
Det kallar jag service:)
John
Stockholm

Datum för besöket: augusti 2016
1  Tack svejan
Omdömet skrevs 3 juli 2016 från mobil enhet

Beställde paprika och tomat fylld med ris och kryddor. Riset var underkokt vilket drar ner betyget rejält. Men utsikten var vacker och övrigt sällskap fick vällagad mat. Enligt annan resenär var riset ej underkokt en annan dag, så kanske var det jag som hade otur.

Datum för besöket: juli 2016
Tack geckolinn
Omdömet skrevs 24 september 2013

Trevlig personal, fick in maten snabbt, den var jättegod, jag tog husets röda och det smakade bra. Efter maten bjöds det även på ett glas ouzo. Det var också fin utsikt ut över havet, tror att man kunde sitta ute också,när vi var där blåste det hemskt så vi valde att sitta under tak .Man kan skriva i en gästbok som ligger framme,lite kul tyckte vi..

Datum för besöket: augusti 2013
    • Atmosfär
Tack Inger L

Resenärer som tittade på Romeo tittade också på

Votsalakia, Samos stad
Votsalakia, Samos stad

Besökt Romeo? Berätta vad du tyckte!