“Bra hemlagad mat”

Anna's Restaurant
Rankad som nr 3 av 11 Restauranger i Votsalakia
Kök: Grekiskt
Omdömet skrevs 18 september 2017 från mobil enhet

Intressant upplägg med att bli hämtad för att få beställa. Man fick peka och välja bland rätterna. God mat!

Datum för besöket: september 2017
Tack rolandf800

Omdömet skrevs 30 augusti 2017 från mobil enhet

En mysig och speciell restaurang med väldigt god mat och trevligt bemötande. Rolig idé att få gå fram och välja bland den mat som serveras. Vi åt knyten med lammgryta som var jättegod, fräsch grekisk sallad, tsatsiki och en fylld tomat. Allt var så gott och vällagat, stora portioner.
Inte så dyrt, all mat plus vatten och två öl 380kr, för två alltså.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack pern529
Omdömet skrevs 24 augusti 2017 från mobil enhet

En rörig restaurang som inte har några menyer utan man ska gå fram till Anna så visar hon vad som finns. När vi var där var det mycket folk så det tog lång tid innan vår tur å då hadde vi redan fått välja dryck helt fel ordning tycker jag. Många rätter var slut. Sen var det små portioner å smaklöst. Vi käkade en ugnsbakad kyckling.

Datum för besöket: augusti 2017
1  Tack Johan N
Omdömet skrevs 14 juli 2017 från mobil enhet

Vi gick hit sista kvällen vilket var en miss. Vi satte oss vid ett bord beställde dricka blev sen skickade fram till ett bord där dagens grekiska rätter fanns och vi fick välja, Anna själv förklarade vad de olika rätterna innehöll. Allt var supergott, som ni ser är tallrikarna tomma

Datum för besöket: juli 2017
1  Tack Ubbepower
Omdömet skrevs 8 juni 2017 från mobil enhet

Hemtrevlig restaurang med riktig grekisk mat. Finns ingen meny utan Anna visar och talar om vad som finns att välja på

Datum för besöket: juni 2017
Tack lotsto

Resenärer som tittade på Anna's Restaurant tittade också på

Marathokampos, Samos stad

Votsalakia, Samos stad

Besökt Anna's Restaurant? Berätta vad du tyckte!