Omdömet skrevs 12 februari 2020

Som van resenär försöker jag besöka nya platser hela tiden och därmed se nya områden. Teneguia Princess är dock ett undantag då det finns mycket på hotellet samt i dess omgivning. Hotellet erbjuder ett stort lugnt och avkopplande område med ett flertal pooler, SPA och motionsmöjligheter. Havet ligger nära men erbjuder ingen badstrand värd namnet.

Datum för vistelsen: februari 2020
1  Tack Sven N
Omdömet skrevs 25 december 2019

Hotell med många pooler och bra underhållning på kvällstid. All inclusive innebär att man kan prova olika goda drinkar varje kväll. Även bastu fanns, dock vid nakenbadet!? Endast 1 pool var uppvärmd, övriga ”lite svala”. Maten var riklig, omväxlande och god, väldigt goda desserter!

Rumstips: Begär havsutsikt
Datum för vistelsen: februari 2019
Tack 861bj_rny
Omdömet skrevs 25 december 2019

Incheckningen mycket bättre än förut,bra service,glad personal och bra buffé. Jättebra med tränings möjligheter. Bra Zumba pass med Maria.Vi är fantastiskt nöjda och kan rekommendera utflykterna till berg och regnskog

Datum för vistelsen: december 2019
Tack 202yudits
Omdömet skrevs 17 december 2019

Väldigt välskött lugnt och avslappnat hotell med mycket vackert läge. Maten var mycket bra liksom personalen.
Det enda negativa är läget, det är långt till andra orter om man vill komma utanför hotellet. Möjligheter att strosa omkring är också mycket begränsat utanför hotellet. Kort sagt, ät drick sola och träna om du har lust, mycket annat finns inte.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack 457cay_
Omdömet skrevs 10 november 2019

När man efter en lång resdag med flyg och transfer anländer till detta hotell är man trött och törstig. Att få stå i kö i 1-2 timmar är helt oacceptabelt för att få checka in. Personaltätheten verkar vara minimal i receptionen. Inget vatten eller frukt erbjuds. Mycket dåligt och humöret sjunker. Något ledningen MÅSTE se till att bättra. Hörde av andra resenärer att det ALLTID är så här. Dom vet ju att det kommer fem busslaster på torsdag eftermiddag. Se till att ha allt klart! Annars är stället en riktig pärla. Stora områden med många solsängar och fina pooler. Maten är bra och vinet drickbart. Personalen är mycket stressad och det verkar som det genomgående ligger på en minimal personaltäthet. Kan tänka mig att åka tillbaka men då tar jag taxi till hotellet så jag kommer först i kön till incheckningen.

Datum för vistelsen: november 2019
1  Tack BeritN_12