Öppet i dag: 08:30 - 17:00

från 126,20 US$
från 192,74 US$
från 111,07 US$
Omdömet skrevs 24 november 2019 från mobil enhet

Vi åkte på en tur till SV delen av ön och kom till 7 Colored Earth park. En mycket vacker anläggning som är byggt kring den här besynnerliga platsen. Spännande att se även jättesköldpaddorna. Rekommenderar definitivt ett besök till detta naturens under.

Datum för upplevelsen: november 2019
Tack Leena L
Omdömet skrevs 22 november 2019 från mobil enhet

En ovanlig naturupplevelser och man ser verkligen hur jorden skiftar i de olika färgerna. Värt ett besök och att även titta på sköldpaddorna som finns där.

Datum för upplevelsen: november 2019
Tack Jenka69
Omdömet skrevs 31 oktober 2019 från mobil enhet

Vi hyrde en bil för att se lite mer sväng och hamnade i Chamarel. En trevlig tur där vi uppskattade vattenfallen och naturen mest. Personligen skulle jag nog velat vandra lite mer i området då ’Seven Coloured’ var kul att se men inte mer.

Datum för upplevelsen: oktober 2019
1  Tack nilsson_peter
Omdömet skrevs 12 juli 2019 från mobil enhet

Vi köpte biljett till området och då ingick besök både till Seven Coloured Earth och vattenfallet Chamarel. Vi var lite överraskade över storleken på Seven Coloured Earth. Den var mindre till ytan än vad vi väntat oss. Innan besöket hade vi nämligen sett bilder på den och upplevde då att den var bra mycket större. Det var egentligen inte så märkvärdigt men ändå intressant att se.

Datum för upplevelsen: juli 2019
1  Tack m_martinsson
Omdömet skrevs 8 juli 2019

Verkligen intressant att se dessa färgskiftningar på jordlagren. Fin och trevlig anläggning med intressant inslag av sköldpaddorna.

Datum för upplevelsen: mars 2019
Tack 249carinas