“Skidresa med våra vuxna barn”
Omdöme om Il Balivo

Il Balivo
Rankad som nr 3 av 29 Restauranger i Champoluc
Kök: Italienskt, Modernt
Bra för: Lokal mat
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Mysigt ställe med trevlig och intresserad personal. God mat och väldig god efterrätt. Kan varmt rekommenderas. Beställ bord då det är populärt.

Datum för besöket: april 2018
Tack Nygaards

Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Liten väldigt trevlig restaurang med bra service, god mat och bra viner, ligger väldigt centralt i Champoluc.

Tack Palle A
Omdömet skrevs 10 mars 2018 från mobil enhet

Hade högre förväntningar men dock en bra restaurang där servicegraden och miljön drar ner betyget. En i sällskapet tyckte att pastan var den godaste pastan hen ätit.

Tack Odyssey182249
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Hade kanske lite för höga förväntningar på Il Balivo och deras mat. Men erbjuder en mysig och trevlig miljö med bra service.

Tack By R
Omdömet skrevs 11 februari 2018 från mobil enhet

Fantastisk god mat som är rik på smaker, goda viner, härlig miljö. Bra utbud av allt. Återkommer mer än gärna.

Datum för besöket: februari 2018
Tack veronikagauffin

Resenärer som tittade på Il Balivo tittade också på

Champoluc, Aostadalen

Champoluc, Aostadalen

Besökt Il Balivo? Berätta vad du tyckte!