Omdömet skrevs 28 november 2017

Underbart familjehotell som drivs av två syskon. Vi har tillbringat många veckor på detta hotell både med familj och vänner. Mycket bra läge, genuin känsla. Vi har alltid haft halvpension och varit mycket nöjda. Trevlig spa avdelning. Hyr skidförvaring i backen så blir det en enkel match att gå till liften.

• Bodde här: februari 2017, reste med familjen
Tack peterQ4461QE
Omdömet skrevs 1 april 2016 från mobil enhet

Bra hotell med fina rum och bra mat. Vi bodde två vuxna och två barn i ett rum med sovloft. Lagom utrymme och en fin terass. Vi hade halvpension och maten på kvällen var jättebra! Det var alltid minst 4 rätter, oftast fler och en bra blandning av allt gott i det italienska köket. Finns möjlighet att hyra en relaxavdelning med bastu och jacuzzi. Mycket trevligt!

Bodde här: mars 2016, reste med familjen
1  Tack mariabackx
Omdömet skrevs 30 mars 2016

Ett mycket trevligt hotell med bra service.
Rummen är rymliga och trevliga.
Bra frukost med det lilla extra som man behöver för en skiddag.
Bodde med halvpension och middagen var en helt ok 3-rätters middag.
Bor gärna där igen vid nästa besök i Champlouc :-)

• Bodde här: mars 2016, reste som ett par
Tack Mats O
Omdömet skrevs 28 januari 2016

Ett trevligt hotell med bra frukost och god middagsmat för oss som valde halvpension. Mycket trevlig personal som var hjälpsamma och gav oss goda råd. Hotellet ligger hyggligt centralt i Champoluc ca 400 meter från liften upp på berget.Vi hyrde våra skidor vid liften så vi utnytjade aldrig möjligheten att ha skidorna inlåsta i källaren. Bastu och bubbelpool finns i källaren men kostar 8 euro att nyttja

• Bodde här: januari 2016, reste med vänner
Tack Anders L
Omdömet skrevs 15 november 2015

Mycket bra hotel i centrum av Champoluc. Det är nära de viktigaste liftarna. Vi var där på sommaren och vandrade. De hade en mycket bra frukost. Rummen var rena och fräscha. Personalen var mycket trevlig. Jag skulle gärna bo här igen. Wifi var inte det allra bästa, men fungerade.

• Bodde här: juli 2015, reste som ett par
Tack SwedenP