Omdömet skrevs 1 april 2016 från mobil enhet

Bra hotell med fina rum och bra mat. Vi bodde två vuxna och två barn i ett rum med sovloft. Lagom utrymme och en fin terass. Vi hade halvpension och maten på kvällen var jättebra! Det var alltid minst 4 rätter, oftast fler och en bra blandning av allt gott i det italienska köket. Finns möjlighet att hyra en relaxavdelning med bastu och jacuzzi. Mycket trevligt!

Bodde här: mars 2016, reste med familjen
1  Tack mariabackx
Omdömet skrevs 30 mars 2016

Ett mycket trevligt hotell med bra service.
Rummen är rymliga och trevliga.
Bra frukost med det lilla extra som man behöver för en skiddag.
Bodde med halvpension och middagen var en helt ok 3-rätters middag.
Bor gärna där igen vid nästa besök i Champlouc :-)

• Bodde här: mars 2016, reste som ett par
Tack Mats O
Omdömet skrevs 28 januari 2016

Ett trevligt hotell med bra frukost och god middagsmat för oss som valde halvpension. Mycket trevlig personal som var hjälpsamma och gav oss goda råd. Hotellet ligger hyggligt centralt i Champoluc ca 400 meter från liften upp på berget.Vi hyrde våra skidor vid liften så vi utnytjade aldrig möjligheten att ha skidorna inlåsta i källaren. Bastu och bubbelpool finns i källaren men kostar 8 euro att nyttja

• Bodde här: januari 2016, reste med vänner
Tack Anders L
Omdömet skrevs 15 november 2015

Mycket bra hotel i centrum av Champoluc. Det är nära de viktigaste liftarna. Vi var där på sommaren och vandrade. De hade en mycket bra frukost. Rummen var rena och fräscha. Personalen var mycket trevlig. Jag skulle gärna bo här igen. Wifi var inte det allra bästa, men fungerade.

• Bodde här: juli 2015, reste som ett par
Tack SwedenP
Omdömet skrevs 23 januari 2013

PLUS: Suveränt läge med endast ett par minuters gångväg till kabinen och skiduthyrningen Telemark där man kan lämna sina skidor gratis över natten om man hyr. Perfekt. Bra läge nära barer och restauranger, il golosone är bästa baren och il balivo bästa restaurangen.Bra frukost med ägg, två brödsorter, tre pålägg, bra kaffemaskin, juicer och en massa kakor för den som vill ha det till frukost... Youghurt och flingor. Trevlig personal. Vi lånade bastu och jacuzzi för 6 euro/person varje kväll. Bra städning och frächa utrummen. Skidrum med värme till pjäxorna.

MINUS: Täckena som endast är lakan med en filt över samt platta kuddar. Middagen är inte bra, trerätters som de hade kunnat skippa och göra en bra istället.

Skulle absolut rekommendera till vänner men att ta utan middag på kvällen.

Tips för att välja rum: Vårt rum luktade rök.... nr 105. Säg till direkt om ert rum gör det och få ett nytt. Vi valde att ha kvar vårt då våra vänner bodde bredvid.
  • Bodde här: januari 2013, reste med vänner
Tack Anna C