Refuge Vieux Crest(Champoluc)(Mycket prisvärt!)
Hotel de Champoluc(Champoluc)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 91 US$/natt.

Hotel Bellevue(Champoluc)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Hotel Villa Anna Maria(Champoluc)
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 161 US$/natt.

Residence Les Coupoles(Champoluc)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 129 US$/natt.

Hotel Castor(Champoluc)
Hotel Genzianella(Champoluc)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 91 US$/natt.

Orbitz.com
  • Pool
Hotel La Rouja(Champoluc)
Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 143 US$/natt.

Omdömet skrevs 7 mars 2018

Vi hade en väldigt bra vistelse under sportlovet. Vi bodde in ett familjerum med gott om plats barn och vuxna med ett extra plus för den platsbyggda våningssängen. Frukosten var riktigt bra och likaså middag med en imponerande meny att välja från. Servicen var hela tiden toppklass. Även spat är riktigt bra att utnyttja efter en lång dag i backen med bubbelpool, ångbastu och vanlig bastu. Vi längtar redan tillbaka.

• Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Tack flindmark
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Le Rocher erbjuder en familjär och gemytlig miljö. Trevliga och fräscha små rum. Bra frukost och middag med olika val möjligheter. Avsluta kvällen vid brasan i salongen. På hotellet finns ett litet Spa med vanlig bastu, ångbastu, bubbelpool och relaxavdelning. Gångavstånd in till Champoluc, men bjuder på transport till och från liftarna.

Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack By R
Omdömet skrevs 24 februari 2018 från mobil enhet

Bodde här sportlovsveckan i februari. Otroligt god mat, fantastisk service. Lätt och snabbt att komma till backen tack vare hotellets shuttle. Härligt spa med både ång samt vanlig bastu. Ägarnas hundar förhöjde mysfaktorn ytterligare. Välskött ställe med underbart vänliga ägare. Hit kommer vi tillbaka!

Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Tack Angelica W
Omdömet skrevs 8 mars 2017

När man checkar in på hotellet infinner sig direkt den där speciella känslan av semester. Kan bäst liknas vid den magiska känslan man kände när man var liten och återvände till en plats som var vikt för ledighet och glada minnen. Rummen är rena och fina. De allmänna utrymmena är mysiga och inbjuder till att strunta i telefonen och spela spel med barnen. Läget är superbra och byn är endast en promenad bort genom en mysig skogspark (upplyst på kvällen). Hotellet omges av berg och är alldeles tyst på natten. Maten är god - ingen risk att man går och lägger sig hungrig! Alla som jobbar på hotellet är glada och trevliga. Innan man ger sig ut i backen äter man en god frukost med ägg, bacon och fruktsallad.(Kanske brödet kunde vara lite bättre), Hoppas att återvända!

• Bodde här: mars 2017, reste med familjen
Tack resglad2016
Omdömet skrevs 27 februari 2017 från mobil enhet

Vi var tillbringade sportlovet i Champoluc och njöt av både fin skidåkning och bra väder. Hotellet ligger bra till för att ta liften både från Champoluc och Frashey. Det var ont om snö i dalen så vi provade bara att åka skidor hem från Frashey en gång och det gick med lite vilja. Annars går skidbussen som stannar vid hotellet eller jätte fin shuttle-service av Lotta och hennes man. Läget är på gångavstånd från centrum, barer och skiduthyrning. Byn är utspridd så det är svårt att veta vilket som är bästa shopping alt. Afterski. Hotellets SPA/relax är överraskande bra och fräscht även om bubbelpoolen är lite kall. Alla gemensamma utrymmen är mysiga och inbjudande utom möjligen pjäx/skidrummen som är trångt och ofräscht med begränsad plats för pjäxtork.
I restaurangen möts man av Stefano och hans team, servicen är mycket bra och personlig vilket gör vistelsen extra minnesvärd! Maten är typiskt italiensk med en standard meny som man väljer från varje morgon. Rustikt och gott!
Rummen är fräscha och unika med ett loft om man väljer 3-bäddsrum. Planera gärna en dusch tidigt på eftermiddagen eller sent på kvällen, vattnet blir lite svalt när alla kommer hem från backen.

Bodde här: februari 2017, reste med familjen
Tack Caroline731