“Mat och snabb service”

Kök: Spanskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 28 mars 2018

åt bolognese spagetti och min man en pizza. Vi var trötta efter resan från La Gomera, så super snabbt fick vi maten och åt den med god aptit. Hann inte så mycket mera, men personalen var kvick av sig och förstod att det skulle gå snabbt. Men ett trevligt ställe med mycket folk.

Tack martinaam22

Omdömet skrevs 27 februari 2018 från mobil enhet

Jättetrevlig restaurang Costa Adeje. Trevlig inkastare på gatan, som gav oss specialpris på varmrätt + 2 glas vin. Vi åt både förrätt och varmrätt och allt var otroligt gott och till vettiga priser. Kommer att besöka Restaurang Milano igen, när vi kommer tillbaks till Costa Adeje.

Tack Britt L
Omdömet skrevs 24 januari 2018

Familjen med två barn blev inkastade från gatan av en ihärdig man som lovade bra kvalitet på maten. Kom till en stor restaurang med många servitörer som sprang mellan borden och var svåra att komma i kontakt med. Miljön i övrigt helt okej med sköna stolar. Maten var medel, vi åt surf n turf med bra stekt kött och biff stroganoff (helt okej men innehöll mest paprika, svamp och cornichons). Stooora portioner så vi orkade inte äta upp. Barnen gillade sin pasta bolognese. I det hela taget en medelmåttig upplevelse.

Tack Maria E
Omdömet skrevs 30 december 2017 från mobil enhet

Ät inte kött här. Torrt o segt. Morötter sönderkokta o smaklösa. Fisken är bättre. Trevlig personal.

Tack Christina A
Omdömet skrevs 26 oktober 2017 från mobil enhet

Trevlig inkastare, personal oerhört omhändertagande och vänlig mot vår lilla familj med en tio månaders gammal baby! Helt enkelt en femma i service.

Över till maten beställde grillspett med nöt och kyckling med pommes . frites minus att den saknade sås så se fick man betala extra för. Vitlöksbröden var brända i kanten saknade det stinget vitlök som jag vill ha.

Damen tog räkor i vitlöksolja enligt henne jättegoda. Huvudrätten var en mixad grilltallrik med pommes frites även där minus för att lägga till sås. Kycklingen i större bitar i Fanabe rekommenderas inte den är alldeles för torr.

Tack Erik J

Resenärer som tittade på Restaurante Milano tittade också på

Playa de Fanabe, Adeje
Playa de Fanabe, Adeje

Besökt Restaurante Milano? Berätta vad du tyckte!