“Bästa tapas i fanabe ”
Omdöme om El Makami

El Makami
Rankad som nr 1 av 31 Restauranger i Playa de Fanabe
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Mycket genuin spansk restaurang med spännande tapas, oerhört prisvärt och himla gullig personal. Testa köttbullarna och calamara romana samt minihamburgare.

Tack johannaa281
Cassandra S, Propietario på El Makami, svarade på det här omdömetSvarade 8 april 2018

Omdömet skrevs 5 februari 2018 från mobil enhet

Under vår vistelse var vi där två gånger och provade flertalet tapas. Alla var välgjorda och goda på bra råvaror. Extra bra var meloncreme med parmachips. Kan varmt rekommendera detta.

Tack mumsanderd
Cassandra S, Propietario på El Makami, svarade på det här omdömetSvarade 24 februari 2018

Thank yoU!!

Omdömet skrevs 31 januari 2018 från mobil enhet

Vi sökte efter en annan restaurang men hamnade här efter koll på TripAdvisor
Tog 6 tapasrätter som var ganska smakfulla. Hustrun kan inte äta gluten så urvalet var begränsat. På något vis blev räkor i vitlök lite smaklöst. Paprika , falafel och svamp var extra goda. Prisvärt. Ett glas vin kostade 2,5euro.

Tack Christer F
Cassandra S, Propietario på El Makami, svarade på det här omdömetSvarade 2 februari 2018

Omdömet skrevs 22 januari 2018 från mobil enhet

Litet ställe som serverar utmärkt tapas. Personal vänlig och hjälpsam. Beställ bord i förväg annars får man ingen plats.

Tack Britt-Mari L
Cassandra S, Propietario på El Makami, svarade på det här omdömetSvarade 28 januari 2018

Thank you very very much!!

Omdömet skrevs 12 januari 2018 från mobil enhet

Lite svårt att hitta, men skam den som ger sig! Vi tvekade först, men vi vågade och vann. Mycket god mat (vi valde tapas), lite tunt vinsortiment. Rekommenderas!

Tack Evamona L
Cassandra S, Propietario på El Makami, svarade på det här omdömetSvarade 14 januari 2018

Resenärer som tittade på El Makami tittade också på

Besökt El Makami? Berätta vad du tyckte!