“Tapas middag”
Omdöme om El Makami

El Makami
Rankad som nr 1 av 32 Restauranger i Playa de Fanabe
Omdömet skrevs 31 januari 2018 från mobil enhet

Vi sökte efter en annan restaurang men hamnade här efter koll på TripAdvisor
Tog 6 tapasrätter som var ganska smakfulla. Hustrun kan inte äta gluten så urvalet var begränsat. På något vis blev räkor i vitlök lite smaklöst. Paprika , falafel och svamp var extra goda. Prisvärt. Ett glas vin kostade 2,5euro.

Tack Christer F
Cassandra S, Propietario på El Makami, svarade på det här omdömetSvarade 2 februari 2018

Thank you!

Omdömet skrevs 22 januari 2018 från mobil enhet

Litet ställe som serverar utmärkt tapas. Personal vänlig och hjälpsam. Beställ bord i förväg annars får man ingen plats.

Tack Britt-Mari L
Cassandra S, Propietario på El Makami, svarade på det här omdömetSvarade 28 januari 2018

Thank you very very much!!

Omdömet skrevs 12 januari 2018 från mobil enhet

Lite svårt att hitta, men skam den som ger sig! Vi tvekade först, men vi vågade och vann. Mycket god mat (vi valde tapas), lite tunt vinsortiment. Rekommenderas!

Tack Evamona L
Cassandra S, Propietario på El Makami, svarade på det här omdömetSvarade 14 januari 2018

Thank you!

Omdömet skrevs 5 januari 2018 från mobil enhet

Om ni befinner er på Playa de Fanebe ska ni gå till denna restaurang. Vi åt olika tapas som smakade mums. Prova gärna tre vegetariska bitar, vackert upplagt och kulinariskt!

Tack Tommy L
Cassandra S, Propietario på El Makami, svarade på det här omdömetSvarade 8 januari 2018

Thank you very much!

Omdömet skrevs 7 november 2017 från mobil enhet

Först lite tveksam. Sparsam inredning, plastbord och liten lokal. Men oj vad glada vi är för att vi vågade prova. Åt tapas( åtta rätter för tre personer) och blev lagom mätta för att även orka en dessert.
Allt var jättegott och vi blev mycket nöjda.
Personalen var trevlig, vinet gott och vi vandrar hemåt med en skön känsla i kropp och själ! Rekommenderas varmt!!

Tack 178magnusb
Cassandra S, Propietario på El Makami, svarade på det här omdömetSvarade 10 november 2017

Thank you very much!

Resenärer som tittade på El Makami tittade också på

Besökt El Makami? Berätta vad du tyckte!