“Alla rätter rätt!”
Omdöme om El Makami

El Makami
Rankad som nr 1 av 31 Restauranger i Playa de Fanabe
Omdömet skrevs 7 november 2017 från mobil enhet

Först lite tveksam. Sparsam inredning, plastbord och liten lokal. Men oj vad glada vi är för att vi vågade prova. Åt tapas( åtta rätter för tre personer) och blev lagom mätta för att även orka en dessert.
Allt var jättegott och vi blev mycket nöjda.
Personalen var trevlig, vinet gott och vi vandrar hemåt med en skön känsla i kropp och själ! Rekommenderas varmt!!

Tack Magnus B
Cassandra S, Propietario på El Makami, svarade på det här omdömetSvarade 10 november 2017

Thank you very much!

Omdömet skrevs 23 juni 2017 från mobil enhet

Det finns många italienska restauranger på Teneriffa, men detta var verkligen en liten pärla!

Liten och blygsam restaurang i ena änden av strandpromenaden, men riktigt bra mat och service. Mycket trevlig personal (bla Matteo)

Super goda pizzor och en stor tapasbuffe på fredagar som måste provas. En favorit på senaste resan!

Tack A3DSWE
Cassandra S, Propietario på El Makami, svarade på det här omdömetSvarade 25 juni 2017

Thank you very much for your review! See you soon!

TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 8 december 2016 från mobil enhet

Är man ute efter ett prisvärt tapasställe är detta det rätta att gå till.
Inredningen är spartansk, inte särskilt mysigt. Men gott och trevlig personal.

1  Tack TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 26 oktober 2016 från mobil enhet

Jättetrevlig och god kväll på El Makami. Endast sex månader gammal restaurang. Enkel inredning men väldigt spännande/innovativa tapas bland special tapas som vi kan rekommendera. Barnen tog pizza och pannkakor och pizzan var också jättegod.

1  Tack Kerstin L
Omdömet skrevs 19 oktober 2016 från mobil enhet

Trevlig personal, god mat. För oss tog det lite för lång tid innan vi fick maten. Pannacottan var inte så spännande, men totalt en trevlig kväll med god mat

Tack Anne G

Resenärer som tittade på El Makami tittade också på

Costa Adeje, Adeje

Costa Adeje, Adeje

Besökt El Makami? Berätta vad du tyckte!