“Glassen var god men supersunkig”

Ingen bild tillgänglig
Har du en bild?
Lägg till den.
Triumf Glass & Godis
Rankad som nr 27 av 49 Restauranger i Västra Frölunda
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Glassen var god men supersunkig toalett och smutsigt på borden! Personen var mer intresserad av att stå och snacka....

Datum för besöket: juli 2020
Tack 152malinh
Omdömet skrevs 24 september 2019

Finns väldigt mycket glass och godis, lokalen är inte så fräsch finns inga bra ställen att sitta på.

Datum för besöket: juli 2019
Tack Hydeisch
Omdömet skrevs 12 september 2019

Stannar till här då och då för att köpa en jättevåffla med tre kulor (det räcker). Mycket stora kulor så man blir mätt. Många sorters glass att välja på. Du kan även köpa lösgodis och annat här. Att stanna till här och äta en glass kan REKOMMENDERAS att göras.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack 418johnnyd

Resenärer som tittade på Triumf Glass & Godis tittade också på

Västra Frölunda, Västra Götalands län

Besökt Triumf Glass & Godis? Berätta vad du tyckte!