Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 6 november 2018 från mobil enhet

Fantastiskt ställe som överträffade förväntningarna. Vackert rum med fin utsikt och fantastiskt god mat. Trevlig serviceminded personal. Relaxen var tilltalande och det kändes lite speciellt att sitta ute i varma utebadet när det var stjärnklart. Återkommer gärna hit.

Tack cb0803
Högberga G, Hotelldirektör på Högberga Gård Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 14 december 2018

Hej,

Stort varmt tack för ditt fantastiskt fina omdöme. Det glädjer mig mycket att ni njutit av den vackra miljön, måltiderna och bad i varma källan under stjärnorna. Extra mycket värmer det med fina ord om personalen som jag är så stolt över. Varmt välkommen tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 19 oktober 2018 från mobil enhet

Bodde i stora flygeln som luktar omklädningsrum i byggnadens gemensamma utrymmen, sunkigt. Huvudbyggnaden lokaler och miljön är fantastisk. Toaletten i rummet fin men luktade kraftigt av avlopp båda dagar jag bodde där. Ofräscht. Maten var ojämn, vissa rätter goda, andra mer märkliga än bra, känns som om man vill mer än man klarar och tar sig vatten över huvudet. Konferenslokalerna utmärkta, bra frukostbuffé.

2  Tack Maria F

Hej Maria F!
Tack för din feedback, den är värdefull för oss! Det glädjer mig att höra att du uppskattade våra konferensfaciliteter och frukosten som vi är väldigt stolta över. Inte lika roligt att höra om den lukt du nämner, så ska det naturligtvis inte vara och detta har vi sett över. Igen, tack för din input.

Omdömet skrevs 7 oktober 2018 från mobil enhet

Ett ställe med otroligt vacker utsikt ,mycket trevlig och engagerad personal.
Mat och dryck var bra .
Rummen ganska enkla men med sängar som var ok ,jag hade ett enkel rum då jag var där på utbildning .
Om jag fick önska något så skulle det nåbara ett gym med lite modernare utrustning ,tänker på crosstrainern som var väldigt gammal t ex.
Men som konferens ställe mycket bra dock lite under dimensionerat med toaletter .

Tack Mats N

Hej Mno4,

Stort tack för ditt fina omdöme och din feedback. Så glädjande att höra att du uppskattade såväl måltider, den härliga miljön vid havet som servicen. Jag är också glad att kunna berätta att gymmet nu är genomgånget och uppdaterat - tack för din input. Hoppas få välkomna dig tillbaka vid annat tillfälle.

Omdömet skrevs 31 augusti 2018 från mobil enhet

Högberga Gård på Lidingö ligger magnifikt beläget på en bergskam med utsikt över sjön. Byggnad i ädre stil och med charmig inredning samt ett mycket bra kök. Finns även ett Spa med sagolik utsikt. Maten förtjänar ett speciellt hedersomnämnande, mycket god och vällagad mat. Frukosten håller god klass. Rekommenderas varmt.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack carljohank896
Högberga G, Hotelldirektör på Högberga Gård Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 1 september 2018

Hej Carl-Johan K,
Stort varmt tack för ditt fina omdöme. Härligt att höra att du haft det bra hos oss och njutit av måltiderna och den vackra miljön vid havet. Och visst är den varma källan i berget i vårt havsspa något alldeles extra. Hoppas på att få välkomna dig tillbaka till oss snart igen.

Tina Dernelid, Hotelldirektör

Omdömet skrevs 11 mars 2018

Perfekt för helgmys nära Stockholm. Fantastiskt läge, fina och rymliga rum, god mat och otrolig utsikt från relaxavdelningen. Enkelt att ta sig kommunalt från Stockholm. Kommer hem med massor med ny energi.

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack Carolined3656
Högberga G, Hotelldirektör på Högberga Gård Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 12 mars 2018

Hej Caroline d,

Stort tack för ditt fina omdöme! Så glädjande att höra att du haft det riktigt bra, livsnjutit och laddat batterierna ordentligt hos oss. Varmt välkommen tillbaka!

Bästa hälsningar, Tina Dernelid