“Man önskar att man orkade äta mer! ”
Omdöme om The Fisherman Hut

The Fisherman Hut
Rankad som nr 6 av 50 Restauranger i Ko Kut
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Vi beställde in två rätter. Den ena var en fiskstek med pommes och sallad. Helt ok men inget speciellt. Den andra rätten var en hel grillad fisk och den var supergod! Saftig och god med mycket rostad vitlök. Om man vill så kan man själv välja vilken sort och storlek man vill ha på fisken då de ligger framme och kocken grillar allteftersom folk beställer. Trevlig atmosfär och levande musik. Trevlig personal. Hit kommer jag gärna igen men då ska jag se till att vara mer hungrig innan så att jag orkar äta mera.

Datum för besöket: mars 2018
Tack Jenny L

Omdömet skrevs 27 januari 2018 från mobil enhet

Matställe ute i skogen man inte får missa. Fantastisk mat och trevlig personal. Deras grillade fisk var nog den godaste jag ätit någonsin, verkligen värt ett besök. Hade man sedan ställt musikern i köket att diska hade jag gett fem ✨.

Datum för besöket: januari 2018
Tack Sven L
Omdömet skrevs 27 januari 2018 från mobil enhet

Väldigt mysig restaurang med mycket tända ljus och inte bara lysrör. Sitter ute i bland buskar och träd vilket ger en ombonad känsla. Trevlig personal, bra atmosfär och god mat.

Datum för besöket: december 2017
Tack Fredrik H
Omdömet skrevs 4 januari 2017 från mobil enhet

Fantastiskt ställe med supertrevlig personal och god mat. Missa inte denna pärla. Eftersom det ligger lite avsides kom personalen och hämtade oss. De har massor av olika färska fiskar att välja på och ni kommer inte bli besvikna.

Datum för besöket: december 2016
Tack Sara J
Omdömet skrevs 15 november 2016

Trevligt ställe, sågbmycket härligare ut på kvällen än dagen! Färsk Grillad fisk/skaldjur, bara att välja och de fixar!

Datum för besöket: mars 2016
Tack SarahSiik

Resenärer som tittade på The Fisherman Hut tittade också på

Ko Kut, Trat Province

Besökt The Fisherman Hut? Berätta vad du tyckte!