Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline194 US$
Travelocity
Orbitz.com
Snaptravel
Omdömet skrevs 12 maj 2020 från mobil enhet

En helt okej camping, inte mer. Fungerar alldeles utmärkt för att gå på Astrid Lindgrens värld, men ingen camping jag skulle ligga längre tid på.

Finns en liten lekplats på campingen (vad jag såg). Hade kanske behövts en större med tanke på mängden barnfamiljer som befinner sig på campingen.

Tack Zandraw
Omdömet skrevs 31 juli 2019 från mobil enhet

Campingen ligger jättebra, nära vimmerby och med en jättefin badplats. Campingen är egentligen jättebra men det är stor omsättning på campare. Många av camparna verkar bara vara 1-2 nätter (kanske pga astrid lindgrensvärld) vilket nog tyvärr påverkar ordningen på campingen. Servicehusen var väldigt smutsiga och sopcontainer överfull med sopor på mark. Det finns kök med spis och kyl/frys. Det finns även några matplatser inomhus.

Tack teamgecko
Omdömet skrevs 20 juli 2019 från mobil enhet

Fin och mysig camping bredvid en bra och barnvänlig sjö. Restaurangen under all kritik, fick stå i kö 1 timme för att beställa maten. Ligger i ett bra läge från Astrid Lindgrens värld. Ok service hus som kan förbättras.

2  Tack elenors722
Omdömet skrevs 18 juli 2019

En okay camping. Trevlig personal. Servicehusen var rena och fräscha. Det finns en fin badplats med bryggor. Det fanns möjlighet att hyra ex trampbilar, bastuflotte, kanoter och trampbåtar. Nära till Astrid Lindegrens värld. För endast 40:- per person blev du både körd och hämtad till ALV. Du kan även köpa dina entrébiljetter till ALV genom campingen, som gjorde att vi inte behövde köa på två ställen när vi åkte dit.

Det som jag inte rekommenderar är att äta i deras restaurang.... maten var smaklös inte tillräckligt varm och när jag klagade stoppade kocken fingrarna i maten och sedan in i mikron. Han kände även igen med fingrarna om den var tillräckligt varm.... när jag påpekade detta tog han handskar på sig och jag fick ny mat som var helt smaklös. Dag två beställde vi utkörnings pizza från Vimmerby

Tack 536maritai
Omdömet skrevs 23 juni 2019 från mobil enhet

Helt ok camping som hade det mesta man behöver för en kortare campingvistelse. Trevlig personal. Helt ok servicehus som var rena och fräscha. Jättefin badplats med bryggor. Inga ockerpriser på att hyra ex trampbilar, bastuflotte, osv. Nära till Astrid Lindegrens värld, men bil krävs för att ta sig dit. Rätt stora nivåskillnader på campingen och vissa platser lutade rätt mycket.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack majls21