Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com195 US$
Priceline195 US$
eDreams195 US$
CheapTickets195 US$
StayForLong225 US$
Omdömet skrevs 8 december 2020

Ett hotel som overrasker ner man kommer in genom dørren

Inredning og design som man tror man er i en stor europeisk stad

Rummet med cool stil og bastu imponerer mig.

O servicen var mycket bra

Vimmerby levererar

Datum för vistelsen: december 2020
Tack CarlChristian2020
Omdömet skrevs 11 november 2020

Rent och fint, trevlig personal, störde mig att köttet var nästan kallt vid middagen.(a la carte matsedeln) Sa detta till servitör som svarade: ska meddela detta till köket.
Därefter hände ingenting. Tradigt

Datum för vistelsen: november 2020
Tack 347bo
Omdömet skrevs 2 november 2020

Vi blev positivt överraskade över den trevliga miljön, både utvändigt och invändigt.
Det stora plusset var dock den fantastiskt goda maten som var välkomponerad och med väl avvägt vinpaket.
Vi har redan bestämt att vi kommer komma tillbaka

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack peterberggren
Omdömet skrevs 18 augusti 2020

Bra läge.
Ingen aircondition eller minibar. Ganska slitna rum.
Receptionen stängde 23 och därefter fanns det ingenstans att vända sig. Hade problem med att man hade värsta partyn på gatan utanför. Det hade underlättat om det fanns en säkerhetsvakt att vända sig till,

Datum för vistelsen: augusti 2020
  • Restyp: Reste ensam
Tack lillablomma68
Omdömet skrevs 15 augusti 2020 från mobil enhet

En spontanbokning på vår upptäcksfärd genom Hultsfred/Vimmerbytrakten! Mycket trevlig, glad och sprallig receptionspersonal! Bara det gjorde incheckningen till en upplevelse! Superbra professionellt bemötande, även serveringspersonalen, med goda kunskaper om orten! Verkar vara ett äldre hotell men det var verkligen superfräscht, välstädat och i gott skick! Frukosten var bra, framförallt för gluten och laktosintolerans! Plus för det! Synd bara med ”pulver-äggröran” hade önskat mer lokal anknytning på maten (framgick ej vart den kom ifrån, dock fanns en skylt på ”meet the locals” men det framgick inte av frukostbuffén. Bra med hygien under Corona! Fina rum, rena och fräscha med allt som man behöver. Tyvärr luktade vår toalett gris-gödsel, men det kanske var avloppet? Hade önskat mer info om servicen på hotellet vid ankomst, SOS, gym osv. Annars topp! Rekommenderas starkt! Bra gångavstånd till det mesta i byn. Lagom promenadavstånd till Åbro! Trevliga butiker runtom.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack JoannaAKnen