View deal
eDreams
Travelocity
FindHotel217 US$
Omdömet skrevs 2 november 2020

Vi blev positivt överraskade över den trevliga miljön, både utvändigt och invändigt.
Det stora plusset var dock den fantastiskt goda maten som var välkomponerad och med väl avvägt vinpaket.
Vi har redan bestämt att vi kommer komma tillbaka

Datum för vistelsen: oktober 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack peterberggren
Omdömet skrevs 18 augusti 2020

Bra läge.
Ingen aircondition eller minibar. Ganska slitna rum.
Receptionen stängde 23 och därefter fanns det ingenstans att vända sig. Hade problem med att man hade värsta partyn på gatan utanför. Det hade underlättat om det fanns en säkerhetsvakt att vända sig till,

• Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack lillablomma68
Omdömet skrevs 15 augusti 2020 från mobil enhet

En spontanbokning på vår upptäcksfärd genom Hultsfred/Vimmerbytrakten! Mycket trevlig, glad och sprallig receptionspersonal! Bara det gjorde incheckningen till en upplevelse! Superbra professionellt bemötande, även serveringspersonalen, med goda kunskaper om orten! Verkar vara ett äldre hotell men det var verkligen superfräscht, välstädat och i gott skick! Frukosten var bra, framförallt för gluten och laktosintolerans! Plus för det! Synd bara med ”pulver-äggröran” hade önskat mer lokal anknytning på maten (framgick ej vart den kom ifrån, dock fanns en skylt på ”meet the locals” men det framgick inte av frukostbuffén. Bra med hygien under Corona! Fina rum, rena och fräscha med allt som man behöver. Tyvärr luktade vår toalett gris-gödsel, men det kanske var avloppet? Hade önskat mer info om servicen på hotellet vid ankomst, SOS, gym osv. Annars topp! Rekommenderas starkt! Bra gångavstånd till det mesta i byn. Lagom promenadavstånd till Åbro! Trevliga butiker runtom.

Tack JoannaAKnen
Omdömet skrevs 14 augusti 2020 från mobil enhet

Stort och bra rum, fräscht och fint med centralt läge. Badrummet var fantastiskt med egen bastu Och underbar takdusch. Hade önskat en trevlig tvål istället för standardtvålen som finns på mitt gym. Utsikten var sådär. Frukosten var mycket god!

Tack clarah687
Omdömet skrevs 4 augusti 2020 från mobil enhet

Mitt i Vimmerby står det gamla stadshotellet stolt.
Trevlig personal, städat och rent, modernt med en flirt till det klassiska.
Frukosten kan förbättras något, alla vet tex. att bacon serveras krispiga och inte sladdriga.
Luftkonditionering på familjerummet.
Kommer att komma tillbaka hit igen.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack TimeTravelAgent